ProstGotvin 67 Report post Posted April 15, 2016 Komplett har nå lagt ut BF5 for forhåndsbestilling. Oppgitt lanseringsdato er 3. november 2016 https://www.komplett.no/product/873883/spill/pc-mac/spill-til-pc/battlefield-5# Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted April 15, 2016 forhåndsbestilling før absolutt noe info om spillet er ute ja.. Som vår kjære TotalBiscuit sier Quit preordering shit! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 15, 2016 Datoen er vel bare en placeholder antar jeg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 15, 2016 eeeeh, nei takk Quote Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted April 15, 2016 Lagerstatus: Ikke på lager. 100+ stk. Ubekreftet 2.nov.2016 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 16, 2016 Om det blir noe sci-fi greier sånn som CoD har vært de siste åra, kommer jeg aldri til å kjøpe det. Om der derimot blir ww2 eller noe annet som kunne frista, kan jeg godt forhåndsbestille det Quote Share this post Link to post Share on other sites
t3mpLarz 16 Report post Posted April 16, 2016 hmm, og jeg som, i et par sekund, trodde vi snakket om noe så fancy som bf.no gensere / t-shirts.... også var det bare random pre-order av et spill dei knapt har begynt å laga? ;p hahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted April 17, 2016 Om det blir noe sci-fi greier sånn som CoD har vært de siste åra, kommer jeg aldri til å kjøpe det. Om der derimot blir ww2 eller noe annet som kunne frista, kan jeg godt forhåndsbestille det w0rd! Quote Share this post Link to post Share on other sites