Reaper 5 Report post Posted April 15, 2016 Hvordan skal det være mulig å bygge helipad i grunn? Kjøpte inn noe mats nå og tenkte jeg skulle lage til..... Fant ut at jeg ikke har plass til alle matsa på meg..... 6 sekker sement (kun plass til 4 av dem) Har Full Ghille, Carrier GL og Carryall backpack. Skal i tillegg ha 4 Metal board..... Daniel: Kan du endre massen på items så dem ikke tar så stor plass i inventoryen? Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 15, 2016 Ble gjort oppmerksom på det i går. Blir fikset ila dagen. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Reaper 5 Report post Posted April 17, 2016 Fortsatt går det ikke ann å plukke opp alle matsa jeg trenger for å crafte helipaden. Sementsekkene har en masse på 100 pr stykk. Trenger 6stk. Metalboardene har en masse på 50 pr stykk. Trenger 2 stk Det vil si at jeg må kunne lagre totalt 700 i inventoryen min.... Etter litt etterforsking i trader så fant jeg Wetsuit kan lagre 80, Vest som kan lagre 250 og Sekk 320. Så jeg kan lagre 3 sementsekker i sekken, 2 sementsekker og 1 metalboard i vesten og 1 metalboard i klærne.... Det vil si jeg må kunne ha 100 til i enten klær, vest eller sekk for å få plass til den siste sementsekken Synes det blir litt dumt om du er avhengig av å ha helt spesielle klær for å kunne bygge. 1 Share this post Link to post Share on other sites
JeideR 10 Report post Posted April 17, 2016 Det samme gjelder de to største bunkerne man kan bygge. Får ikke plass til alt i inventory for å crafte dem. Share this post Link to post Share on other sites
Kakkis 238 Report post Posted April 17, 2016 Det samme gjelder de to største bunkerne man kan bygge. Får ikke plass til alt i inventory for å crafte dem. Med rett cloting, vest og sekk så får du plass til det du trenger. Wetsuit Nato: 80 Capacity: koster 80 Pops TAC V1 (mange ulike): 180 Capacity: koster 400 pops TAC PMC vest : 250 capacity: koster 400 pops Carryall Backpack: 320 Capacity: 1000 pops 1480 pops, så har du det du trenger. Fortsatt går det ikke ann å plukke opp alle matsa jeg trenger for å crafte helipaden. Sementsekkene har en masse på 100 pr stykk. Trenger 6stk. Metalboardene har en masse på 50 pr stykk. Trenger 2 stk Det vil si at jeg må kunne lagre totalt 700 i inventoryen min.... Etter litt etterforsking i trader så fant jeg Wetsuit kan lagre 80, Vest som kan lagre 250 og Sekk 320. Så jeg kan lagre 3 sementsekker i sekken, 2 sementsekker og 1 metalboard i vesten og 1 metalboard i klærne.... Det vil si jeg må kunne ha 100 til i enten klær, vest eller sekk for å få plass til den siste sementsekken Synes det blir litt dumt om du er avhengig av å ha helt spesielle klær for å kunne bygge. Som du skriver, med rett clothing, vest og sekk så går det. Og vi valgte å gi spillerene den utfordringen. Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 17, 2016 Eneste utfordringen er vel bare å scrolle igjennom 1000 typer klær, vester og ryggsekker i trader? 2 Share this post Link to post Share on other sites
Kakkis 238 Report post Posted April 17, 2016 Eneste utfordringen er vel bare å scrolle igjennom 1000 typer klær, vester og ryggsekker i trader? Tja og skaffe nok pops til å kjøpe det. Share this post Link to post Share on other sites