Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Reaper

Bygge Helipad

Recommended Posts

Hvordan skal det være mulig å bygge helipad i grunn?

Kjøpte inn noe mats nå og tenkte jeg skulle lage til.....

Fant ut at jeg ikke har plass til alle matsa på meg.....

6 sekker sement (kun plass til 4 av dem) Har Full Ghille, Carrier GL og Carryall backpack.

Skal i tillegg ha 4 Metal board.....

Daniel: Kan du endre massen på items så dem ikke tar så stor plass i inventoryen?

Fortsatt går det ikke ann å plukke opp alle matsa jeg trenger for å crafte helipaden.

Sementsekkene har en masse på 100 pr stykk. Trenger 6stk.

Metalboardene har en masse på 50 pr stykk. Trenger 2 stk

Det vil si at jeg må kunne lagre totalt 700 i inventoryen min....

Etter litt etterforsking i trader så fant jeg Wetsuit kan lagre 80, Vest som kan lagre 250 og Sekk 320.

Så jeg kan lagre 3 sementsekker i sekken, 2 sementsekker og 1 metalboard i vesten og 1 metalboard i klærne....

Det vil si jeg må kunne ha 100 til i enten klær, vest eller sekk for å få plass til den siste sementsekken

Synes det blir litt dumt om du er avhengig av å ha helt spesielle klær for å kunne bygge.

• Like 1

Det samme gjelder de to største bunkerne man kan bygge. Får ikke plass til alt i inventory for å crafte dem.

Med rett cloting, vest og sekk så får du plass til det du trenger.

Wetsuit Nato: 80 Capacity: koster 80 Pops

TAC V1 (mange ulike): 180 Capacity: koster 400 pops

TAC PMC vest : 250 capacity: koster 400 pops

Carryall Backpack: 320 Capacity: 1000 pops

1480 pops, så har du det du trenger.

Fortsatt går det ikke ann å plukke opp alle matsa jeg trenger for å crafte helipaden.

Sementsekkene har en masse på 100 pr stykk. Trenger 6stk.

Metalboardene har en masse på 50 pr stykk. Trenger 2 stk

Det vil si at jeg må kunne lagre totalt 700 i inventoryen min....

Etter litt etterforsking i trader så fant jeg Wetsuit kan lagre 80, Vest som kan lagre 250 og Sekk 320.

Så jeg kan lagre 3 sementsekker i sekken, 2 sementsekker og 1 metalboard i vesten og 1 metalboard i klærne....

Det vil si jeg må kunne ha 100 til i enten klær, vest eller sekk for å få plass til den siste sementsekken

Synes det blir litt dumt om du er avhengig av å ha helt spesielle klær for å kunne bygge.

Som du skriver, med rett clothing, vest og sekk så går det. Og vi valgte å gi spillerene den utfordringen.

Eneste utfordringen er vel bare å scrolle igjennom 1000 typer klær, vester og ryggsekker i trader?

• Like 2

Eneste utfordringen er vel bare å scrolle igjennom 1000 typer klær, vester og ryggsekker i trader?

Tja og skaffe nok pops til å kjøpe det.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...