knutlb 24 Report post Posted April 14, 2016 Foreløpige laglister for BIGWAR #18 Bigwar går live 21:00. Forventer at alle møter opp 20:00, SL og commander bør møte opp ca 19:30 for å diskutere taktikk. Send meg en pm om du ikke kan møte før. Helt i orden så lenge jeg får beskjed om det. De som skal representere NORGE & SVERIGE er som følger: Commander: TjukkNorris Takk til TjukkNorris som tar jobben Squad 1 - Air hardware dkte - Squad Leader Xargoon Kjæxli Honyboy12 Squad 2 - Land hardware Sogndal94 - Squad Leder multiflex knutlb Qbone93 topguN Squad 3 - Hw / Inf mix Hammanu - Squad Leder Mannes09 qed (Sjåfør av ev. ekstra APC) Takkekort Squad 4 - Inf SurSkrikerunge - Squad Leder Ljungan1971 Adrianott123 GunSlinger Binker Squad 5 - Inf Pzn - Squad Leder Aslaksmed jo_0ki Peggenanana Entreri Squad 6 - Inf lothe-pus - Squad Leder bjarte00 Schallameister Sm0kill NeyMariuz Squad 7 - Inf Prixmyo - Squad Leder NyeLeif Crispywafers noriixon MAP: Dragon Valley Vi mangler commander!!! Om noen føler for å ta seg på oppgaven, send meg PM. Samme hvor mange som m Jeg kommer online ca 17:00 i morgen. Commander og SquadLeaders bør avtale tid for å samlast for å legge taktikk i forkant av bigwar og sjekke at whisper fungerer. http://www.battlefie...s-og-commander/ GL HF - see you on the battlefield Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted April 14, 2016 Oppdatering her. Enringer på inf squads her for å oppfylle flere ønsker her. Håper dette går bra for alle Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 14, 2016 qed som sjåfør ja. Husk å feste beltene ekstra godt gutta! Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted April 14, 2016 godt å sjå bigwar fortsette i gode hender uten assiastanse frå meg 2 Share this post Link to post Share on other sites
TB-NeyMariuz 7 Report post Posted April 14, 2016 Gleder meg Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted April 15, 2016 UPDATE TjukkNorris tar Commander topguN går over i Squad 2 NyeLeif går inn i Squad 7 Prixmyo blir SL i Squad 7 Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted April 15, 2016 nå kan vel jeg tanks bedre enn apc, men WILLCO! Lykke til, til alle! Stor takk til deg knutlb, og de andre som gjør dette mulig! Share this post Link to post Share on other sites
TB-NeyMariuz 7 Report post Posted April 15, 2016 Noen som vet om det blir stream? Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted April 15, 2016 Blir desverre ingen stream Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted April 15, 2016 koss gjekk det? Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted April 15, 2016 Vi tapte pga veldig god air force hos Viva Share this post Link to post Share on other sites
sogndal94 5 Report post Posted April 16, 2016 Eg syns vi gjorde så godt vi kunne, alle sammen. Vi hadde faktisk kontroll på starten av matchen, noko eg syns var bra. Godt spelt alle saman! Også VIVA! Takk for kampen! Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted April 18, 2016 Bra spilt alle sammen! Vi startet kampen sterkt, men mistet mye map-kontroll i slutten av første omgang. Når vi byttet side så gjorde vi det veldig mye vanskeligere for deres HW, men de ble for sterke likevel. Veldig morsom kamp! Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted April 19, 2016 Hadde en flott kveld. Forskjellen var nok at de utkonkurrerte oss i lufta, og påfølgende fikk presset opp på vår hw. Jeg satt i APC, og ble tatt ut mye oftere heli enn av tanks eller inf. Uansett morsomt! Share this post Link to post Share on other sites