cri74 880 Report post Posted April 11, 2016 Vi har en plan Les hele artikkelen... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted April 11, 2016 Fiks Vipps så vippser jeg over en slant! Quote Share this post Link to post Share on other sites
EmZon 0 Report post Posted April 11, 2016 #donated Quote Share this post Link to post Share on other sites
dkt 11 Report post Posted April 11, 2016 satan kor eg leita etter donasjonsknappen lag link til den i teksten? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bjarte00 0 Report post Posted April 11, 2016 kva sjedde med genserene til battlefield.no Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pav1 23 Report post Posted April 11, 2016 Sier meg enig med drozo; DNB har jo en stor kampanje hvor foreninger, lag osv. kan registrere seg på VIPPS for å få inn donasjoner og bidrag. Jo lettere det er å donere, jo flere donasjoner vil komme tenker nå jeg. https://www.vipps.no/bedrift/lag-forening.html Jeg vil selvsagt støtte, enten det er via VIPS eller donasjonsknappen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DeeMurf 19 Report post Posted April 11, 2016 #donated Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 11, 2016 Sett opp en grasrota andel. Så kan de som vil bruke den hvis dem er hyppige på tipping hos Norsk Tipping. Ninja Edit: Kommer en god slant når jeg får penger utover i mnd'n. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 11, 2016 Vi har allerede sett på grasotandel i Norsk Tipping. Selv om det er en slags løsning, så er det derimot slik av vi må endre formålet med foreningen (tror jeg) og det er lokalt forankret. Battlefield.no strekker seg over hele Norge, og en del andre land som også deler Battlefield.no. Genserne er selvfølgelig en mulighet, og hvis noen (helst fler en 20) ønsker å bestille, så kan kan vi bestille om Gambler stiller opp. T-Skjorter er kanskje mer aktuelt nå som vi går mot sommer. De genserne var gode og varme Akkurat nå virker denne løsningen enklest, raskest og best. Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 11, 2016 Vi har allerede sett på grasotandel i Norsk Tipping. Selv om det er en slags løsning, så er det derimot slik av vi må endre formålet med foreningen (tror jeg) og det er lokalt forankret. Battlefield.no strekker seg over hele Norge, og en del andre land som også deler Battlefield.no. Genserne er selvfølgelig en mulighet, og hvis noen (helst fler en 20) ønsker å bestille, så kan kan vi bestille om Gambler stiller opp. Akkurat nå virker denne løsningen enklest, raskest og best. T-Skjorter er kanskje mer aktuelt nå som vi går mot sommer. De genserne var gode og varme Kan ærlig si at genseren IKKE egner seg for nattklubber og pubber/barer på og rundt aker brygge, og kanskje Oslo generelt. Jeg kom i hvertfall ikke inn. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DeeMurf 19 Report post Posted April 11, 2016 Kan ærlig si at genseren IKKE egner seg for nattklubber og pubber/barer på og rundt aker brygge, og kanskje Oslo generelt. Jeg kom i hvertfall ikke inn. hmmm... wonder why... mistenker det kanskje ikke var genserens skyld, men jeg har tatt feil før... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 11, 2016 Vi har allerede sett på grasotandel i Norsk Tipping. Selv om det er en slags løsning, så er det derimot slik av vi må endre formålet med foreningen (tror jeg) og det er lokalt forankret. Battlefield.no strekker seg over hele Norge, og en del andre land som også deler Battlefield.no. Genserne er selvfølgelig en mulighet, og hvis noen (helst fler en 20) ønsker å bestille, så kan kan vi bestille om Gambler stiller opp. T-Skjorter er kanskje mer aktuelt nå som vi går mot sommer. De genserne var gode og varme Akkurat nå virker denne løsningen enklest, raskest og best. jeg er med om det skulle være interesse Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ghoastt141 0 Report post Posted April 11, 2016 Da har jeg donert! :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 11, 2016 Ekstra stor takk til alle som har donert i dag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted April 11, 2016 Det er lagt inn linker og vipps til donasjon. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted April 12, 2016 Kan også overføre litt. Men jeg lurer på hva planen ellers er videre? Satsingen på f.eks BF4 er jo ikke-eksisterende (foruten BW), serveren er borte, og det er synd fordi det er fortsatt mange som spiller BF4. Tilgi meg for at jeg er skeptisk eller kritisk, slenger som sagt over litt penger for å støtte opp under, jeg vil bare vite hva jeg støtter. Er dette for å holde forumet og siden i gang isolert sett? Hvis dere får inne mer penger enn det dere ber om, kommer dere til å satse på BF4 igjen, med en server og litt aktive spillere fra ledelsen for å få serveren til å stå på egne ben? Jeg for min del joinet BF.no for å spille BF, så det er liksom litt derfor jeg lurer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted April 12, 2016 Kan svare litt enkelt på det bshagen. Kostnadene vi har spurt om å få dekket var i hovedsak for å flytte over til eget webhotell og oppgradere forum og portal (websiden). (kanskje noe uventa dukker opp, men lite trolig) Når alt dette er dekket, hvis vi da sitter igjen med ett betydelig beløp, så vil Spill servere være neste steg. Vi har alt flere som har sagt de kan hoste servere og andre som er på utkikk etter Hardware som kan brukes til dette. har selv en pc som kun mangler powersupply som kanskje kan dra 4 servere siden det er quad core. Men må da få en PSU.(kanskje kjøpe) Hvis vi skal leie noen servere så må disse bli dekket for en stund framover. Jeg kommer nå til og sette opp månedlig trekk på 100kr for å være med og støtte oppunder. Hvis det blir sånn at vi skulle gått å leid en server eller 2.. Så har vi masse og ta hensyn til. Vi har Csgo,l4d2, css, arma3?, bc2 bf3 dayz.. Bruker basen vil være veldig delt.. Ene biten vil ha det og det spillet og andre det. Ser ikke noe problem i og kutte ut Css fremfor csgo. Kutt må vi nok gjøre uansett, men per d.d. har vi ikke oversikt over hva vi kan forvente å kunne tilby ved nedleggelsen av MG. Dessverre, Men vi jobber hardt med å kunne tilby det viktigste og det er samholdet på forumet og Mumble. Dette er de 2 viktigste og høyest prioriterte tingene vi har på lista. Spill servere kan vi når som helst få tak i, men om siden og forumet skulle gått ned hadde det vært det som hadde vært vanskeligst og rette\skaffe på nytt. Vet det kanskje blir ett litt vagt svar, men i bunn og grunn så er det der vi står. Vi diskuterer en del frem og tilbake på mye. Det er mye som skal flyttes og noe har alt blitt flyttet. Viktig og huske alt. Er ganske mye programmer som går i bakgrunn her som er heller lite kjent. nen som er viktig for videre drift Kan avslutte med at dette ser veldig lovende ut, Stor takk til alle som donerer og viser interesse! Samt de involverte i flyttinga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted April 12, 2016 Håper det her går seg til, har no sendt en relativt liten gave i forhold til tid brukt på serverene og mumble. Vært en stund borte, men endelig på plass i ny bopel. Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 12, 2016 Arma 3 serveren blir allerede hostet privat, så jeg regner med at dette ikke er noe problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted April 12, 2016 Ja men still human Poenget er at det er mange spill og ta av. Og det gjør at vi må ta ett felles valg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted April 12, 2016 Kan nåken som sitte på litt informasjon senda meg litt info som eg kan senda vidare med arbeidsgivar for å sjekka mulighet for sponsing? Sånn som daglig brukermasse, kanskje litt historie, mulighet for annonser og denslags. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted April 12, 2016 Gjorde klar for en vipps men får opp navnet Malin Barheim, en jente som ser over middels pen ut. Ble plutselig usikker på hva jeg sender penger for Plz bekreft at 45064949 er riktig nummer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted April 12, 2016 Hm, får ikke Paypal til å funke Sorry — your last action could not be completed Quote Share this post Link to post Share on other sites
MasterMeiniek 0 Report post Posted April 12, 2016 Hei folkens lenge siden sist Vis det kommet til å bli løpende utgifter burde dere kanskje prøve dere på Patreon Quote Share this post Link to post Share on other sites
themightyunknown 1 Report post Posted April 12, 2016 Nå er jeg ikke en aktiv bruker av battlefield.no, det skal sies, men jeg må si jeg ser hva dere har fått til over årene, og dermed vil jeg gjøre hva som skal til for å bidra. Dere prater om at dere skal utfase Drupal, det kan jeg forstå ganske godt. Jeg har jobbet med Drupal igjennom yrket mitt, og kan lett si at dersom man har det kombinert med andre system kan det blir litt mye rot. Drupal er fantastisk om du skal lage dynamiske nettsider med lite eller ingen userinteraction, eller det vil si, om du gjør det riktig kan det bli veldig bra. Når det er sagt, kan dere melde meg på listen over bidragsytere, og jeg er også interessert i å kunne være med på vedlikehold om dere trenger noen flere på laget. Jeg har litt erfaring med servere, og har som dere ser over også erfaring med Drupal om det skal brukes videre. Er dog IKKE en utvikler, så er det sagt. Skal ta å overføre nå med en gang over paypal. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites