Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

BIGWAR #18 - forumtråd

BIGWAR 18 Map Vote  

22 members have voted

1. 1. Hvilket kart skal vi spille i Bigwar 18

• Sige of Shanghai
    • Paracel Storm
    • Golmund Railway
    • Dawnbreaker
    • Hainan Resort
    • Zavod 311 - for ente gang :P
    • Rogue Transmission
    • Operation Outbreak
      0
    • Dragon Valley

Recommended Posts

BigWar%20Artikkel.jpg

Fredag 15/04/16 | Påmelding www.bigwar.no | Oppmøte 1 time før kampstart | Mumble er obligatorisk

Ansvarlige administratorer for Bigwar: t3mpLarz | Knutlb | Sofakommandanten | Nyhetsannonsering

Avmeldingstråden | DOGTAGS

Laget fra Scandinavia består av Battlefield.no (Norge) - Old Gents (Sverige) - HeXagon eSports (Sverige)

Laget fra England med flere andre land består av VIVA Community

Bruk gjerne noen minutter og registrer deg på nettsidene dems og si hei :) Men husk god sportslig tone!

Merk at påmeldingen har startet. Det krever kun en enkel registrering uten mail bekreftelse eller passord. Du må være registrert på forumet, og det anbefales at du holder deg oppdatert på Battlefield.no dagene før bigwar for å få med deg laglister og eventuelle endringer på den.

• Like 1

Anbefaler på det sterkeste at vi spiller Dawnbreaker. Tror dette kartet kan bli fantastisk underholdene, selv om det kanskje kan være litt for lite til en Big War. Fly, men spesielt Heli, har en god mulighet for å gjemme seg bak bygninger, noe som skaper en episk luftkamp. Hardware på bakken kan også brukes strategisk ved å gjemme seg bak bygninger osv. Infanteri-kamper er gøy på henholdsvis A, B, D og E imo. Feige snipere på tak er også en mulighet. Poenget er at kartet gir en dynamisk og fleksibel kamp :)

• Like 1

Liten skrivefeil i tråden, for kampen skal spilles på Fredag den 15 April? :)

Fixed - og i nyheten. Det var feil dato :iiiiik: men riktig dag

NeyMariuz: Motstanderen har valgt Flood Zone som sitt map, derfor er det ikke med i vår vote.

Jeg stemte Dawnbreaker, samme som nyeste medlemmet på bf.no; Mr. jo_0ki :D

Sikkert moro å prøve Dragon Valley, men flaggene er litt ujevnt fordelt. US siden vil ha en drøy fordel med tanke på flaskehals-designet til mappet. :) Jeten er jo fin på det mappet, så gleder meg til å møte dere i lufta ;)

Vi spilte intern Bigwar på D.V for ikke så lenge siden, faktisk. Var artig, men jeg kunne gjerne tenkt meg å prøve noe nytt, derfor stemte jeg på Dawnbreaker :)

Ja, artig blir det uansett! :)

Skal bli moro å snipe deg med den dårlige kanonen til stealth jeten :D Ingen JDAM desverre :((

Så lenge du ikke har JDAM så har jeg en fighting chance! ;)

Så lenge du ikke har JDAM så har jeg en fighting chance! ;)

Vi får se da ;)

Blir det en stream av dette med kommentatorer btw?

Jobber med saken og håper det blir stream, men kan ikke love noe enda. Sett i lys av omveltninger og arbeid som nå legges ned for å bevare battlefield.no - og tidsbruken som arbeidet krever. Foruten om meg selv så har vi ingen aktive kommentatorer på banen akkurat nå

Kanskje noen andre kan hjelpe også. ;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...