cri74 880 Report post Posted April 9, 2016 Norge og Sverige Vs England og Nederland Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted April 9, 2016 Når jeg trykker på "Påmelding" får jeg beskjed om "no events available". You fix? Quote Share this post Link to post Share on other sites
t3mpLarz 16 Report post Posted April 9, 2016 Påmelding er nå offisielt åpnet, med snorklipping, orkester og det hele. Meld dere på Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kjæxli 1 Report post Posted April 9, 2016 Awyiss Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted April 11, 2016 Gleder meg! Blir sykt morsomt om vi vinner denne og får en etterlengtet seier mot Viva-gutta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reke 4 Report post Posted April 11, 2016 Gleder meg! Blir sykt morsomt om vi vinner denne og får en etterlengtet seier mot Viva-gutta :D 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted April 12, 2016 Vi mangler 2 spillere, der en av plassene er til commander. Noen som melder seg frivillig? Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted April 13, 2016 meldt meg på, men kan ikke Commander :-( Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted April 13, 2016 Svigerfar godkjente at du setter opp PC-en på fredag, Qed? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kjæxli 1 Report post Posted April 14, 2016 Hvor er det lagoppsett blir annonsert? Quote Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted April 14, 2016 Blir annonsert i eget topic i bigwar-delen av forumet i løpet av ettermiddagen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted April 14, 2016 Lagoppstilling Vi mangler fortsatt commander. Quote Share this post Link to post Share on other sites