Sign in to follow this  
cri74

Slutten for Battlefield 4?

Recommended Posts

Jeg håper ikke det blir WW1, orker ikke å spille med iron sights.

Tror de har mye å hente på modes og gameplay, så jeg håper de kjører moderne skyting i stedet :)

Men smaken er som baken :)

EDIT: BF4 er nå et veldig bra spill foressten, synd at folk har sluttet å spille det her inne.

Håper for guds skyld at BF5 ikke tar sted i 2016 eller i fremtiden.

WW2 eller Vietnam, takk.

BF5 -> WW2

BF6 -> Vietnam

BF7 -> Irak? :lol:

• Like 1

Håper ikke fortsetter å melke med moderne krigføring. Trenger ikke ENDA et BF spill med de samme våpna de har kjørt siden BF2.

Tar ironsights over red-dot any day. Korea hadde vært interessant.

• Like 1

Vietnam kunne vært ålreit, men WW1? Blir jo veldig få våpen, og hest? :p

Det kunne jo vært artig å se hvaslags triks folk finner på med hest...

Du har jo den britiske Mark 1, den tyske Schneider CA1, den franske FT(?) og flere som ble brukt, så det blir ikke kun løping, sykling og ridning.

WW1 kunne vært et spennende sted å ta serien videre, men håper egentlig ikke de velger den krigen.

Usikker på dette her, alle er vante med å ha drøssevis av valg, våpen - attachments - skins - achievements - medaljer. Hvis de drar tilbake altfor langt så setter dette en stopper for hvor mye man kan gjøre med spillet, med mindre de går fantasy og kjører en steampunk greie, men det er kanskje ikke så sannsynlig det heller. Vietnam er det tidligste for meg i allefall

Husk også at vi har lett for å mimre også da, selvom vi syns ting var best før så er det ikke sikkert det er det, BF 1942 er sikkert morsomt i dag også i en hel kveld, men det er ikke et spill jeg hadde dratt 3-400 timer i, selvom det kom i en ny versjon. Meeen, jeg kan da ta feil jeg også, kanskje kommer de med noe gammeldags som er morsomt nok til at millioner av spillere vil spille det :)

Akkurat nå så er BF4 et skikkelig bra spill, stabilt og balansert, kan anbefale dere alle å spille det igjen ;)

EDIT: Baerkowzkii, Battlenonsense har egentlig veldig mye bra å si, mange gode ideer fra den kanten der. Linker kanalen hans: https://www.youtube.com/user/xFPxAUTh0r1ty :)

• Like 1

Problemet er at vi tenker tilbake i glansdagene til Battlefield 1942, da BF serien fortsatt hadde litt realisme. WW1 med iron sights ville vært rart sånn som gameplayet har blitt i BF serien. Det ville føltes utrolig crap i forhold til Red Orchestra der det er et ordentlig skadesystem og du føler deg livredd for å begi deg utenfor dekning. Sånn burde jo det være også, er krig ffs! :)

Tviler Dice endrer vanene sine siden alle kjøper spillene uansett. Men hadde vært kult med et mer realistisk BF spill.

• Like 1

Gjennom ukjente kilder så har jeg hørt at WW1 er confirmed.

Kilden var tyske World of Games som hadde skrevet WW1 på beskrivelsen av BF5.. Hjemmesiden deres så amatøraktig ut så der er det nok null troverdighet. :p

Vietnam kunne vært ålreit, men WW1? Blir jo veldig få våpen, og hest? :p

De hadde biler og stridsvogner på den tiden og. Hest var forresten mer vanlig enn maskiner i krigføring i selv andre verdenskrig. I 1939 var tyske panserdivisjoner fullstendig avhengig av hester, og i Østfronten brukte Sovjetunionen og Tyskland alene noe sånt som seks millioner hester i løpet av krigen. Når det gjelder våpen, fans det flust av våpen da og.

Med det sagt, tviler jeg på at BF5 vil foregå i WW1. EA og DICE har for lengst gjort BF-serien om til en generisk pengebinge de kan lure seg så mye penger som mulig ut av. Det er derfor tvilsomt at de tar en risiko ved å gi oss WW1-setting, når de rent økonomisk kan gjøre langt sikrere valg enn det.

WWI er uansett noe som folk har mindre forhold til enn WWII. Jeg tror et spill satt i WWI ikke kan bli like underholdene som et spill satt i WWII.

Lei moderne settings nå, WWII hadde automatisk gjort BF5 mye mer interessant for min del.

Gjennom ukjente kilder så har jeg hørt at WW1 er confirmed.

Kilden var tyske World of Games som hadde skrevet WW1 på beskrivelsen av BF5.. Hjemmesiden deres så amatøraktig ut så der er det nok null troverdighet. :p

Negative.

Gjennom en kompis av meg som har kontakt med en youtuber som allerede har fått informasjon ang. neste spill.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this