t3mpLarz 16 Report post Posted February 17, 2016 Foreløpige laglister for BIGWAR #17 Det hele starter kl 21:00, håper at alle kan møte i god tid, spesielt de som er SL og Comander. De som skal representere NORGE er som følger: Commander: zalto66, Masterfred0 eller MaskotFeffe (ta kontakt på mumble i morgen) Squad 1 - Air hardware Bonecrusher1110 - Squad Leader Honeyboy12 Knuddy Masterfred0 r8n Squad 2 - Land hardware Reppelars - Squad Leder topguN knutlb CrazyRobert m1cr0play Squad 3 - Hw / Inf mix Mislykket - Squad Leder Melonyoghurt Skanseng zalto66 NoobiCake Squad 4 - Inf Pzn - Squad Leder Aslaksmed jo_0ki Peggenanana Entreri Squad 5 - Inf MaskotFeffe - Squad Leder vikingkjell Prixmyo adrianott123 Glost Squad 6 - Inf Haavik - Squad Leder Steelnex Noriixon Cryptik 0lzen MAP: ZAVOD Som dere ser, er det fortsatt noen ledige plasser. Så de som ikke står oppført i squad må møte i god tid på mumbe og ta kontakt med meg Jeg blir online i morgen fra rundt 17:30 og utover (mer eller mindre) Commander og SquadLeaders bør avtale tid for å samlast for å legge taktikk i forkant av bigwar og sjekke at whisper fungerer. http://www.battlefie...s-og-commander/ GL HF - see you on the battlefield 3 Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted February 17, 2016 Gleder meg 1 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 17, 2016 Blir det stream m/ kommentering? 2 Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted February 18, 2016 Ja, Daniel Cri, Zpam ooooog... En til som jeg ikke husker hvem er akkurat nå 2 Share this post Link to post Share on other sites
Skanseng 30 Report post Posted February 18, 2016 Yay!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Reke 4 Report post Posted February 18, 2016 Lykke til 2 Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted February 18, 2016 Velkommen, Reke! Lykke til til dere også Skal skifte nick til ære for dere i dag 2 Share this post Link to post Share on other sites
Reke 4 Report post Posted February 18, 2016 Til ære for VIVA eller WP?? Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted February 18, 2016 WP, så klart! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Reke 4 Report post Posted February 18, 2016 Jeg er klar! Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 18, 2016 Ja, Daniel Cri, Zpam ooooog... En til som jeg ikke husker hvem er akkurat nå Mmmm, pusestemmen til Zpam(og cri<3)! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 18, 2016 Ja, Daniel Cri, Zpam ooooog... En til som jeg ikke husker hvem er akkurat nå Mmmm, pusestemmen til Zpam(og cri<3)! Nå leste jeg bare: Mmmmmm, pusten til zpam i nakken. Hehe Share this post Link to post Share on other sites
MaskotFeffe 18 Report post Posted February 18, 2016 Jeg vil helst ikke være commander. Trenger å eie noen noobs Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted February 18, 2016 Du kan drepe med supply, car drop og cruise missile da Share this post Link to post Share on other sites