EagleEye91 70 Report post Posted March 16, 2016 har spilt ca 50 timer nå, må prøve å få joina guilden deres liker spillet så langt! er så sykt mye å gjøre at det hender jeg spiller en dag uten å levle en eneste gang er kommet til lvl24 da Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 16, 2016 Usikker på hvor mange timer jeg har spilt, men er lvl 28 eller noe sånt. Levling og alt det greiene der er langt ifra en prioritet. Spiller for å kose meg osv. Går gjerne en dag der jeg kun er ute å fisker og smelter litt kopper osv Det eneste jeg savner er flere contribution points. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 16, 2016 Da er det i gang med den første "world boss'n" på servern, totalt kaos kan jo se hvor mye liv han har mista på 30min Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 16, 2016 Hva er kravet for å kunne ta en sånn? Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 16, 2016 Ikke noe krav, bare og joine galskapen Edit: det skal spawne sånne world Bosses random rundt på nappet ca en gang i døgnet Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted March 19, 2016 har spilt en berserker og en wizard til lvl 13-14. spillet er bra, men det er nok ikke noe for meg. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 20, 2016 Har kommet over et såkaldt "hotspot" for fisking utenfor Velia, blir fort peng av sånt Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 11, 2016 Noen som fortsatt spiller? Laster ned igjen nå etter 7 måneders pause. Må se hvordan det står til med arbeiderne mine Har et 7-dagers gjestepass om noen vil prøve. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted November 20, 2016 Jada, jeg og zizz spiller fortsatt Nå i slutten av november skal alle 3 europeiske serverne slås sammen til en stor, så da kommer det til og bli travelt, pluss at jeg veit det er et par hel norske guilder på Di andre serverne som vi da kan møte Share this post Link to post Share on other sites