Gambler 419 Report post Posted March 5, 2016 Ute på "The Black Perl" og fisker med Daniel i solnedgangen Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted March 5, 2016 Ute på "The Black Perl" og fisker med Daniel i solnedgangen Vakkert! Ta med meg på neste fisketur! Så jo idyllisk ut Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 5, 2016 Får vel skivsa inn på en til på skuta 1 Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted March 6, 2016 Gitt opp spillet mange ganger til jeg så Force Gaming sin video som mener det er beste kampsystemet i et MMO. Da forklarte han at det plutselig var comboer i spillet, det hadde jeg ikke fått med meg. Det gjorde det mye kulere. Når jeg endelig møtte en fiende som gjorde motstand også så ble det langt gøyere når man måtte dodge, blokke og utøve komboangrepene. Det jeg ikke liker sålangt er alle dialogquestene, du løper fra ene npc til den andre og er så mye dialogbokser at jeg føler jeg ikke gjør noe annet. Ser for meg spillet blir veldig morro med combatsystemet her uti spillet, men usikker på om jeg skal kjøpe det eller ikke. Er litt redd spillet vil stjele altor mye tid som jeg ikke har lenger til spill Vi får se. Bra trialkontoen varer 7 dager. Edit: Endte med at jeg kjøpte det og angrer ikke et sekund, hjelp :o Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 7, 2016 Rod rundt på Daniel i kveld før vi fant oss ei øy Edit: du må komma over til oss på Alustin avean Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted March 7, 2016 Rod rundt på Daniel i kveld før vi fant oss ei øy Edit: du må komma over til oss på Alustin avean Jeg er på Alustin Bare level 14 enda. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 8, 2016 Åja level er ingen hindring vi er på calpheon a2 hvertfall Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 8, 2016 Var ute med flåta en tur i går kveld. Klarte å sette den fast på en øy 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 8, 2016 Møtte på noe uhyggelig 1 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 8, 2016 Endra trådtittelen fra "Black Desert online" til "Black Desert Online", småirriterte meg litt. Tips til områder der man kan tjene inn CP kjapt? Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 8, 2016 Kan hvertfall tjene et par poeng om dagen på "daily missions" i heidel Hvis ikke er det og farte rundt i heidel og glish og leite etter Gule quest Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted March 9, 2016 Herlig spill så langt. Da jeg logget inn etter release første gang så surret jeg rundt og lurte på hva i helvette jeg skulle finne på. Det er litt kult. så jeg laget meg en personlig quest: Quest Jeg skal bli profesjonell fisker og lage meg en fiskebåt. I dag har jeg så langt laget meg en raft. Har en del workers som driver å farmer Copper ore, Tin ore og Birch. Er bare blitt level 24 så langt, men det tenker jeg lite på. Surrer rundt, explorer og hjelper mine workers en del. Farmer litt sammen med dem og prosesser alt jeg trenger til denne fiskebåten. Snart er jeg fremme ved målet, og da skal jeg begynne å lage meg gode fiskestenger hehe. Fuck end game. It can wait 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 9, 2016 Har du peng kan jeg fikse deg en go stang har lagd en del calpheon og ephedria stenger, tjener greit på det Du får bli med meg og Daniel på dorging en dag Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted March 9, 2016 Du kan vel ikke gi den til meg for penger antar jeg så da er vi like langt hehe Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 9, 2016 Nei litt dumt at det ikke går og trade, men når jeg legger den ut på markedet kan du stå klar til og kjøpe den Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted March 10, 2016 I will let you know Jeg driver å farmer til fiskebåt nå. Ikke så mye igjen weee Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 10, 2016 I will let you know Jeg driver å farmer til fiskebåt nå. Ikke så mye igjen weee Ikke så mye igjen? når du er ferdig med første båt er det bare og fortsette og farme til en ny hvis du er litt aktiv i bår spiser du opp stamina på båten før den nye er ferdig, og båten kan ikke repareres, når den er kjørt ut må du ha ny Trur fiskebåten har 200k stamina, og det går 4k på en tur ut til illya Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 10, 2016 Har en ekstra guest pass om noen vil ha. Det eneste kravet er at du spillet på "vår" server og joiner bfno guilden Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted March 11, 2016 jeg tar gjerne en guest pass - er nok langt fra den om kan legge inn flest timer i dette, men jeg kan hvertfall melde meg inn i guilden Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted March 13, 2016 En ting jeg ikke var klar over, selv om man crafter armor eller finner noe bra så har det ingen påvirkning utseendemessig? Utviklerne tvinger deg til å betale ekte penger for å endre utseendet? Stusset over at spillet ikke koster noe i måneden, men skjønner jo hvorfor hvis dem drar inn 60$ fra hver spiller som vil endre utseendet sitt. Det hørtes meget kjipt ut, var så imponert over kvaliteten på armors i spillet men nekter å betale penger for det. Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 13, 2016 Selvom jeg ikke er noe fan av Black Desert, er det å betale for cosmetics bedre enn å spille et P2W spill. Share this post Link to post Share on other sites
Dande 7 Report post Posted March 14, 2016 Vi i Trønderbataljonen ønsker å opprette en Guild i Black Desert Online på server Croxus velia C1. Trønderbataljonen har opp igjennom årene støttet mange forskjellige spill og ønsker nå å samle en hyggelig gruppe for å ha det gøy og uformelt, men selvfølgelig også for å hjelpe hverandre i spillet Black Desert Online. (Vi har selfølgelig muligheter til å hjelpe i andre spill også) Vi har allerede opprettet flere kanaler på TeamSpeak serveren vår og dere er alle velkommen hvis dere tar med dere godt humør og en moden holdning! IP adressen er: 148.252.102.144 Passordet er: norge Eventuelt kan dere ta kontakt med oss via Facebook med å sende familienavn på melding, Eller ta kontakt på TeamSpeak serveren. Vi ses! Vi har også endel 7 dagers trial koder tilovers. https://www.facebook.com/Tronderbataljonen Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 14, 2016 Det hørtes jo koselig ut nå veit jeg at di jeg spiller med herfra er på Alustin så der er nok løpet kjørt for vår del hvertfall Men da får hvertfall nye spillere valgmuligheter Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 14, 2016 Det er synd det ikke er flere coop ting man kan gjøre i spillet. Altså quest som ikke kun er å spawne inn en boss å drepe den. Share this post Link to post Share on other sites