Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Plaindog

Black Desert Online

Recommended Posts

1000kr preorder ja for å spille på søndagen, er ikke heeeelt der enda. Må prøve ut spillet først før jeg bestemmer meg.

det ser gøy ut - skriv noen linjer når dere har testa.

jeg kommer ikke til å være førstemann med, men hvis tilbakemeldingene er gode så

Koser oss drit mye :D har opprettet en Battlefield klan på "Alustin" servern, den blir oppgradert til guild når jeg når lvl.40 :)

Prøver og sette meg inn i node system og få igang noen arbeidere, det er et innviklet system :p

Koser oss drit mye :D har opprettet en Battlefield klan på "Alustin" servern, den blir oppgradert til guild når jeg når lvl.40 :)

Prøver og sette meg inn i node system og få igang noen arbeidere, det er et innviklet system :p

Ta noen bilder og skriv litt om det når du er ferdig :) Spent

Kan kanskje fikse etterpå, fruen i huset synes 10timer i strekk var nok for i dag så nå er det AFK fisking som gjelder :p

Edit: Da er guild opprettet, behøvde visst ikke og være lvl.40, miss info fra Min høyre hånd :p

Supert :)

Prøver og få "alliert" meg (bfno guilden) med en større svensk guild.

Skal man ha det noe gøy pvp messig lategame er det guild/siege war som gjelder og da holder det ikke med og være 5-10stk (som jeg satser på vi blir).

Hvis jeg kommer til enighet med svenskene så kan vi få bli med og hjelpe dem når di kriger så vi også kan få oppleve morroa med war's :)

Kungen streamer på Twitch - da må jo spillet være bra :-)

Jeg kan med sikkerhet si at han er ferdig med det spillet når han ikke får være den beste spilleren og WoW kommer med expansion. :p

BWAHHHHHHH :censored: :censored:

Kjøpte spillet 27 feb, altså en dag for sent til å få spille idag... så nå må jeg vente til i morgen :confused:

Tatt fri fra jobb å greier :innocent:

Fri fra jobb hørtes digg ut, får ikke gjort mye annet enn og tenke på spillet og se på klokka allikevel :p

Får trøste meg med at AFK fisking er bedre enn ikke noe :p

Hehe ja :p hadde noen dager avspasering til gode så :p fant ut det var like greit med langhelg ^^,

Blir en heldag men Mount & Blade i stedet da :D

Noen som hadde vennenøkler ellers tror jeg bare at jeg kjøper for å teste idag :p

Trodde jeg skulle få spille kl 8 i morges.. men neida klokken 12.. eller nei maintance til kl 14, ups, utsatt til kl 16 ja :hmm: det var den dagen ;)

Noen som hadde vennenøkler ellers tror jeg bare at jeg kjøper for å teste idag :p

Jeg får nøkkel bare dem blir ferdig med vedlikehold og starta spillet igjen :)

Har 2 guestpass på 7 dager til dem som vil ha...

- 1 igjen

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...