Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Svarthauken

Bugs/feil/noe som er gæli?

Recommended Posts

Jeg fant ingen egen "topic" for hvor jeg kan rapportere ting som ikke virker som det skal, så jeg lagde bare en topic. Om det finns en annen kan dere slette denne.

Men jeg har et problem med at masker/briller/shemag forsvinner når jeg logger av og kommer på senere for å spille.

Det skjer oss alle, vester blir spesielt borte hos meg.

Men det er en generell bug, ikke noe spesielt med vår server :)

Skjedd meg også ganske ofte. Litt kjipt når man logger på midt i skauen og det er mørkt. :p

Ikke så mye man får gjort med det tror jeg "det er Arma", man lærer seg å leve med det.

En ting jeg syns de har gjort bra er at slike ting ikke er så altfor dyrt i Trader, slik at NV og vester osv kan skaffes enkelt og greit. Dette gjelder da særlig for nye spillere som ikke har lootet så mye og de for som spiller mye alene.

Folk blir rike på serveren, men det er ikke til å unngå uansett, det viktigste tror jeg er at nye spillere kan få en grei start hvor man ikke må betale 25 000 for å få tak i basic gear og hvor man ofte kan finne mye rart godt gear hvis man løper inn i et par hus på vei til Stary :)

EDIT: Snakker om, der prata jeg nok lengre enn det trådstarter hadde tenkt seg gitt. Jaja, men det får gå, det er kjedelig her nede i Afrika. :(

Jeg har et problem akkurat nå... jeg logger inn, men spawner med 0% helse og kan ikke gjøre noe. Jeg prøvde å respawne, men ender opp med at det samme skjer.

Jeg har et problem akkurat nå... jeg logger inn, men spawner med 0% helse og kan ikke gjøre noe. Jeg prøvde å respawne, men ender opp med at det samme skjer.

Sletter karakteren din, prøv igjen om en liten stund.

Takker, det fungerte.

Jeg logget ut da jeg var i et bygg i Cherno, ser at det har blitt flyttet på og det er derfor jeg døde. Inngangen på den bygningen er faktisk halveis under bakken nå.

Takker, det fungerte.

Jeg logget ut da jeg var i et bygg i Cherno, ser at det har blitt flyttet på og det er derfor jeg døde. Inngangen på den bygningen er faktisk halveis under bakken nå.

Det får vi dessverre ikke gjort noe med. har noe med rekkefølgen ting spawner i etter restart, så det vil nesten alltid flytte på seg :/ så et tips er å logge ut en "safe" plass

• Like 1

Servern er nede og jeg aner ikke hvorfor. Har prøvd å restarte den flere ganger i dag tidlig men null respons. Får bare vente til Daniel logger på og bruker superkreftene sine. :D

Have more or less the same issue as Gambler

a6a065a84e8cd0d807003060763c9902.png

What I've tried:

Verified all installed mods

Verified Arma3

Deactivated mods and activated

..still got the same, guess it's time for a clean install ='(

Have more or less the same issue as Gambler

a6a065a84e8cd0d807003060763c9902.png

What I've tried:

Verified all installed mods

Verified Arma3

Deactivated mods and activated

..still got the same, guess it's time for a clean install ='(

I had the same problem a while back. and the only thing that worked for me was a clean install, because some of the launch files did not start,and it was impossible to find a solution :/ But just put on both the A3 download in steam, and DL the mods at the same time while you sleep, or are busy, should not take more than 3-4 hrs. (I know it sucks :s)

Lite folk på servern om dagen? Har de gått lei?

Ja du, det er vanskelig å svare på :/ Av erfaring har det de siste årene siden Epoch og Exile kom, vært ekstremt vanskelig å opprettholde en spillerbase generelt fordi det fins utrolig mange servere å velge på, men og fordi mange har gått lei Chernarus.

Sjekk ut denne tråden, nytt prosjekt på gang:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...