Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Svarthauken

Bugs/feil/noe som er gæli?

Recommended Posts

Jepp såg denne, regnet med folk satt litt på gjærdet i påvente av denne. Har spilt cherno i mange år, blir aldri lei

Ser at halve svaret mitt ikke ble med :0 men det kan bli ensomt med bare min gjeng og en eller to andre på cherno, så vi for pakke baggen vi også hvis det må til, og reise til namalsk

Ser at halve svaret mitt ikke ble med :0 men det kan bli ensomt med bare min gjeng og en eller to andre på cherno, så vi for pakke baggen vi også hvis det må til, og reise til namalsk

Jepp såg denne, regnet med folk satt litt på gjærdet i påvente av denne. Har spilt cherno i mange år, blir aldri lei

Jeg blir heller aldri lei Chernarus ;D men namalsk mapet ser utrloig bra ut, så gleder meg! Ja, spørs om dere ikke må bestille flyttebil. Bare å følge med på forumet ang åpninga av servern!

Ny bug: AKMS (GP25) vil ikke loade flair (white) for GP25 launcher

Er viktig at man kjøper/bruker ammo for GP and andre 40mm fra samme pakke som våpenet er i fra (CUP, RHS og A3).

Da disse kan ikke brukes om hverandre, dessverre.

Regner med du sitter med enten RHS rifle og prøver å loade CUP eller A3 flare, visa versa.

Merker at garage er vrien å bygge. 3 cement og 3 sand pluss 2 scrap metal. Har på meg alt som tilføyer capacity. Har bare klart å lage plass til 550, og jeg trenger 650. Er også en eller to ting til som krever mer en bæreevne. Er dette planlagt for at det ikke skal bygges er dette helt ok, men hvis det var planen å kunne bygge slikt, må nok oppskriftene tunes litt. Kan også hende jeg ikke vet "trikset" for å få dette bygget, isåfall skal jeg pønske litt mer på en løsning

Fra Kakkis i tidlige post:

Med rett cloting, vest og sekk så får du plass til det du trenger.

Wetsuit Nato: 80 Capacity: koster 80 Pops

TAC V1 (mange ulike): 180 Capacity: koster 400 pops

TAC PMC vest : 250 capacity: koster 400 pops

Carryall Backpack: 320 Capacity: 1000 pops

1480 pops, så har du det du trenger.

Problemet her er jo ganske lett å spotte.

Kakkis har nevnt 4 forskjellige ting. Backpack, vest, wetsuit og TAC V1(?) Hva er TAC V1 og hvordan får man plass til 4 slots der man kan ha loot/items osv.. i?

Er vel kun plass til clothing, vest og backpack?

3 sekker i ryggsekk er grei, så får eg 2 i vesten (250 capacity) problemet er den siste sekken, ikke plass i vesten siden den bare har 50 igjen, og ikke på klærne for de tar bare 80, og jeg trenger 100. Med andre ord kan man ikke ha på seg 6 sekker på en gang

Problemet her er jo ganske lett å spotte.

Kakkis har nevnt 4 forskjellige ting. Backpack, vest, wetsuit og TAC V1(?) Hva er TAC V1 og hvordan får man plass til 4 slots der man kan ha loot/items osv.. i?

Er vel kun plass til clothing, vest og backpack?

De 2 sekkene var jo 2 ulike alternativer bare, til ulike priser. Mente ikke at man kan ha 2 sekker nei.

Merker at garage er vrien å bygge. 3 cement og 3 sand pluss 2 scrap metal. Har på meg alt som tilføyer capacity. Har bare klart å lage plass til 550, og jeg trenger 650. Er også en eller to ting til som krever mer en bæreevne. Er dette planlagt for at det ikke skal bygges er dette helt ok, men hvis det var planen å kunne bygge slikt, må nok oppskriftene tunes litt. Kan også hende jeg ikke vet "trikset" for å få dette bygget, isåfall skal jeg pønske litt mer på en løsning

Har justert det ned til to sand og to sement nå.

Aiene despawner fortsatt alt for raskt....

Er ikke 90min hvertfall... mer som 15-20min. Dør du på missionet og må tilbake et par ganger pga aimbot aier med Lee Enfield og ironsight på 800m, så rekker du ikke å loote aiene som ble drept først.

Aiene tåler også alt for mye..... ikke uvanlig å gi dem 4 nakke skudd før dem segner om.

Og det med MAR-10 .338 kaliber.....

Kan bekrefte det Reaper sier over. AI forsvinner for fort (15-20min) og tåler for mye i forhold til en vanlig spiller (bør tåle like mye). Noen av missionene buger seg.

Kan også bekrefte at "sniper mission" (Svart) fikk jeg ikke truck eller noe innhold i kassa på. Leita i en 400 radius rundt mission lenge uten å finne noen AI. Kjipt å ikke få de nødvendige poptabs og repsect når man har slete seg gjennom et slikt misson aleine ;/

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...