Duodalasj 0 Report post Posted February 9, 2016 Jeg ble bannet fra Hellfragger.no #06 Office Only 09.02.16, ca kl 19.50. Det var en spiller som var på mitt lag som hele tiden skøt på meg, og jeg besvarte dette noen ganger fordi jeg ble lei av det. Forsøkte å spørre på chatten hva problemet hans var, men fikk ikke noe svar. Nicket hans er Expiredsimen, hvis jeg husker rett. Jeg har spilt på denne serveren i lang tid,og ser på meg selv om en seriøs deltaker. Derfor er det utrolig kjipt å bli bannet pga dette. Håper at admin på serveren kan ordne det slik at jeg kan få spille på denne serveren. Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted February 10, 2016 Hei Duodalasj. Vi trenger din STEAMID for å behandle denne saken. Mvh Lakris Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted February 14, 2016 Du ble bannet av tk manager. Den bannen har nå gått ut og du kan spille på våre servere igjen. Share this post Link to post Share on other sites