PzN 48 Report post Posted February 3, 2016 (edited) Ble tipset om dette kommende spillet i dag, og etter å ha sett traileren så synes jeg det ser veldig lovende ut. Spillet er satt, som tittelen sier, til 1944 og de allierte slår tilbake mot tyskerne i blant annet Frankrike. Spillet benytter Unreal Engine 4, som jeg tror kan gi dette veldig god grafikk. Det som jeg likte spesielt godt var filosofien at du ikke kan forbedre våpnene med diverse attachments for å få en fordel over andre spillere. Endringene du kan gjøre er rent kosmetiske og alle spillerne stiller dermed med likt utgangspunkt i en kamp - slik jeg savner fra blant annet CS og MOH:AA. Tipper det er mange fra gamleklassen her inne som kan trekke paraleller til BF:1942 også. Prosjektet finansieres gjennom Kickstarter Edited February 7, 2016 by cri74 La til YouTube format Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted February 3, 2016 plz be good !! er så møkklei modernshooters... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 3, 2016 Kult! Ingen sjanger i fps slår WW2. Håper bare det ikke blir for arkade. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 3 Report post Posted February 3, 2016 Kult! Ingen sjanger i fps slår WW2. Håper bare det ikke blir for arkade. ..Og ikke helt hardcore RO heller... Ikke for det - RO er moro, det - men det blir fort en begrenset spillerbase... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 3, 2016 Sant. Hadde dog foretrekket realisme til RO men med spillerbasen til CoD eller BF, bare uten shitkidsa Blir for mye å forlange, jeg vet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 9, 2016 Tok de tre dager å få inn pengene de trengte Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted February 10, 2016 Håper virkelig at dette blir bra! Trenger en ny god ww2-shooter nå. I mellomtiden kan en nå spille på østfronten i i Forgotten Hope 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 26, 2016 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted February 26, 2016 Spennende spill! Håper at dette faktisk blir laget ferdig og at det blir så bra som jeg håper! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 13, 2017 Hadde veldig troa på dette spillet men etter å ha sett litt gameplay har jeg mista den. Skal dog sies at spillet er i tidlig pre-alpha enda, men hadde håpa på noe autentisk og realistisk, og ikke super fast-paced og Quake/Unreal-ish(mtp speed, flyt osv). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted April 13, 2017 De hadde vel COD2 i tankene hele tiden. liker veldig godt det jeg har sett til nå. ultra realistisk selger ikke godt nok. ok, men ikke noe for esport. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veslin 14 Report post Posted April 13, 2017 Kan ikke se hva dette spillet skal gi oss i forhold til Day of Infamy..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted April 13, 2017 DOI : Day of defeat remake. Bat 44: CoD2 Stor forskjell. DOI ble refunded Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 14, 2017 CoD2 er det beste CoD spillet, men syns ikke Bat44 ligner i det hele tatt(annet enn at det er i WW2 osv). Quote Share this post Link to post Share on other sites