humaN 558 Report post Posted March 15, 2016 Usikker, tror ikke det trengs. Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted March 15, 2016 Usikker, tror ikke det trengs. Bare å si ifra i såfall, så kan jeg svippe deg Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 15, 2016 Edit: Trenger ikke å hentes, får også med egen stol så detta blir knall! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Mislykket 33 Report post Posted March 16, 2016 Mulighet til å få en adresse? Hvordan blir det med parkering av bil? Bor du midt i betongjungelen? Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted March 17, 2016 PM sendt Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 17, 2016 Er det noen her som har The Division og som vil spille litt i helga? Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted March 17, 2016 Ere bra da`? Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 17, 2016 Kjøpte det i sta, har ikke fått prøvd det enda. Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 17, 2016 Hvis dere har lyst, så kan vi har konkurranse i Golf With Friends. http://store.steampowered.com/app/431240/ Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 17, 2016 Er en jævel på golf, så der er seiern allerede i boks Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 17, 2016 Hah! Hcp? Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 17, 2016 Hah! Hcp? Hva? Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted March 17, 2016 Hcp=Handicap, så en jævel i golf er du nok ikke! Når kommer folka i morra? Gambler har sagt til meg at han dukker opp senest 16:00, og Mislykket at han kommer litt seint. Nå kommer dere andre? Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted March 17, 2016 Om folk kan ta med soveposer så hadde det også vært fint. Jeg veit ikke helt hva jeg har liggende her, men skal se hva jeg finner Nevermind, jeg fant noe greier på biltema. Det blir teppepose og oppblåsbar madrasser på de som ikke vil ligge i sofaen eller i senga sammen med meg hahaha Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 18, 2016 Kommer tidligst 4 og senest 7 ish. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 18, 2016 Hcp=Handicap, så en jævel i golf er du nok ikke! Når kommer folka i morra? Gambler har sagt til meg at han dukker opp senest 16:00, og Mislykket at han kommer litt seint. Nå kommer dere andre? Kan ha nybegynerflaks vettu Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted March 18, 2016 Jaja, da var lan i hagen igang Lykke til folkens 1 Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted March 18, 2016 GLHF! 1 Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted March 18, 2016 https://www.twitch.tv/jasperboii Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 20, 2016 Hagen måtte prøve rullestol. 1 Share this post Link to post Share on other sites