bshagen 125 Report post Posted January 30, 2016 Hvem er med? Jeg har plass til 8 stk Location: Hokksund City, the home of the Roundabouts, og de mange thaimassasje-sjappene. Det er to stk rett på andre siden av veien for leiligheten og en til rett nedi gata og enda en på Loesmoen. DKTE har døpt Hokksund til "Thaielva" Foreløpige påmeldte: - humaN (Bekreftet) - Gambler (Bekreftet) - Ronk En Skunk (Bekreftet) - Skotselva (Bekreftet) - Mislykka (Bekreftet) Så kan jeg oppdatere med følgene: - Det blir comp! Jada, det blir det - med premier! Ikke noe store greier, men for moro, heder og ære. Har ikke bestemt meg for nøyaktig hva det skal spilles i, men det må bli noe ingen av oss er gode i. CSGO er utelukket feks, fordi jeg eier dere så hardt. Men det må bli noe utenfor komfortsonen som kan gå over hele helgen. Premier og pokaler til de som kommer på pallen. Følg med, jeg vil oppdatere mer etterhvert 1 Share this post Link to post Share on other sites
DrolsuM 62 Report post Posted January 30, 2016 SNORKEKORET KOMMER MULIGENS 2 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted January 30, 2016 Meld meg på! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted January 30, 2016 JEG JEG JEG 1 Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted January 30, 2016 Jeg er med, hvis jeg kan kjøre igjen innen den tid! 1 Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted January 30, 2016 Jeg er med, hvis jeg kan kjøre igjen innen den tid! Henter deg jeg, null stress 1 Share this post Link to post Share on other sites
dkt 11 Report post Posted February 1, 2016 Må sjekke arbeidsplanen når eg kommer meg på jobb. 1 Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted February 1, 2016 Jeg er med, hvis jeg kan kjøre igjen innen den tid! Henter deg jeg, null stress Langt å kjøre for deg da mr. ikke glem at gammle mannen mp hjem igjen også Mister følelsen i beina rett som det er. Ikke så lett å kjøre selv da. Men har utrolig lyst til å se dere alle sammen igjen! Var jo supert sist gang Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted February 1, 2016 Den er god DK, bare å si fra Jeg er med, hvis jeg kan kjøre igjen innen den tid! Henter deg jeg, null stress Langt å kjøre for deg da mr. ikke glem at gammle mannen mp hjem igjen også Mister følelsen i beina rett som det er. Ikke så lett å kjøre selv da. Men har utrolig lyst til å se dere alle sammen igjen! Var jo supert sist gang Langt? Har du flytta? Share this post Link to post Share on other sites
DonNicolai 1 Report post Posted February 2, 2016 Hei er det kanskje en mulighet for at jeg kan bli med? i tillfelle hvor bor du Hagen så jeg kan høre med Mormoren min om ho kan kjøre? Nicolai Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted February 2, 2016 Den er god DK, bare å si fra Jeg er med, hvis jeg kan kjøre igjen innen den tid! Henter deg jeg, null stress Langt å kjøre for deg da mr. ikke glem at gammle mannen mp hjem igjen også Mister følelsen i beina rett som det er. Ikke så lett å kjøre selv da. Men har utrolig lyst til å se dere alle sammen igjen! Var jo supert sist gang Langt? Har du flytta? Bor i Åsgreina, dvs Nannestad enda ja. Blir et lite stykke. Eneste muligheten jeg har ellers er hvis noen er søkk rike og spanderer en bil med automat som er lett å komme inn og ut av.. Men ser litt mørkt på det Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted February 2, 2016 Den er god DK, bare å si fra Jeg er med, hvis jeg kan kjøre igjen innen den tid! Henter deg jeg, null stress Langt å kjøre for deg da mr. ikke glem at gammle mannen mp hjem igjen også Mister følelsen i beina rett som det er. Ikke så lett å kjøre selv da. Men har utrolig lyst til å se dere alle sammen igjen! Var jo supert sist gang Langt? Har du flytta? Bor i Åsgreina, dvs Nannestad enda ja. Blir et lite stykke. Eneste muligheten jeg har ellers er hvis noen er søkk rike og spanderer en bil med automat som er lett å komme inn og ut av.. Men ser litt mørkt på det Er ikke søkkrik, og bilen min er manuell, men jeg kan kjøre. Nannestad er jo rett borti svingen her bare Nicolai, dette blir nok et LAN med endel alkohol, jeg skulle nevnt det i førsteposten, beklager Men du får slenge deg inn på Mumble, lenge siden du har spilt BF nå syns jeg Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted February 2, 2016 Oppdatert førstepost Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted February 2, 2016 Du får nesten sette et spørsmålstegn på cunten og drollern også. Ganske usikkert om begge kan. Share this post Link to post Share on other sites
Kjetilhaug 2 Report post Posted February 2, 2016 Skåssælva er med 1 Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted February 6, 2016 Den er god, oppdatert førstepost Dette blir moro tror jeg. Skal kjøpe inn litt småkjafs også, feltsenger og noen dyneposer osv, så håper det hjelper på, så slipper alle å sove i sofaen Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted February 18, 2016 Hva sier folket? Er dere klare? Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 18, 2016 Det er alt for lenge til Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted February 18, 2016 klaaaaaaaaaaaaaaaaaar Btw, hva var datoen igjen? Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 18, 2016 Står 18.mars, helga før påskeferien Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted February 18, 2016 klaaaaaaaaaaaaaaaaaar Btw, hva var datoen igjen? Øhm, tittelen på tråden? Det er alt for lenge til Neida, ikke sååååå lenge? Jeg håper vi blir noen i allefall, må minst være 3-4 stk for at det skal bli noe syns jeg. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 18, 2016 Neida, det er bare 1mnd til, eller 4 uker, eller 28 dager, eller 672 timer, eller 40320 minutter, eller 2419200 sekunder, alt ettersom åssen du ser på det. Lenge er det uansett 1 Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted February 18, 2016 Hahahaha :lol: Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted February 19, 2016 å fan lelelel 1 Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted March 5, 2016 Fått ordnet meg bil! Så da er det i orden. Så da står det på bærehjelp og et kurant sted å sove 1 Share this post Link to post Share on other sites