Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
humaN

Natt og dag syklus

Recommended Posts

Hei sann.

Hiver opp en post her ang. dag og natt syklusen. Vil gjerne høre folkets mening så kan vi muligens få tweaket litt på døgnet ingame.

Min personlige mening er at det er litt for mye mørkt. Får vel ikke mer enn 30-45min på starten etter en RS før mørket legger seg over chernarus. En rytme som følger døgnet til vanlig hadde vært veldig kurant. Dag fra 10-11 om morgenen til 8-9 om kvelden.

//Discuss

Jeg er mer for 50/50 pr RS, altså lyst 1,5 time, skumring 30min og mørkt siste timen.

Skal vi følge sånn det var på A2 får jeg aldri spillt i mørket :p

• Like 1

Jeg er mer for 50/50 pr RS, altså lyst 1,5 time, skumring 30min og mørkt siste timen.

Skal vi følge sånn det var på A2 får jeg aldri spillt i mørket :p

Støtter også denne som et minimum, og det er vel noe ala dette jeg foreslo i Forslagskassa.

Man har en tendens til å krige mot slutten før RS, og da igjen er det jo moro at det er mørkt. :)

Jeg ser for meg noe som 2 timer lyst og 30 min mørkt. CCG hadde gjort en statistikk undersøkelse der de fant ut at serverne med mye mørke og generelt når det er mørkt på servern, mistet folk. Mange som ikke liker det, har råd til NVG i begynnelsen, kan ikke bygge, ta missons etc, og da blir den mørke tiden ganske meningsløs for dem og da finner de heller en server med lys, eller spiller noe annet.

Morro at døgnet skifter såpass fort men virker som det er natt langt mer enn dag. Kanskje jeg er ekstra uheldig.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...