humaN 558 Report post Posted January 29, 2016 Hei sann. Hiver opp en post her ang. dag og natt syklusen. Vil gjerne høre folkets mening så kan vi muligens få tweaket litt på døgnet ingame. Min personlige mening er at det er litt for mye mørkt. Får vel ikke mer enn 30-45min på starten etter en RS før mørket legger seg over chernarus. En rytme som følger døgnet til vanlig hadde vært veldig kurant. Dag fra 10-11 om morgenen til 8-9 om kvelden. //Discuss Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted January 29, 2016 Jeg er mer for 50/50 pr RS, altså lyst 1,5 time, skumring 30min og mørkt siste timen. Skal vi følge sånn det var på A2 får jeg aldri spillt i mørket 1 Share this post Link to post Share on other sites
aBaDmAn 6 Report post Posted January 29, 2016 Må si meg enig med Gambler her. Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted January 29, 2016 Jeg er mer for 50/50 pr RS, altså lyst 1,5 time, skumring 30min og mørkt siste timen. Skal vi følge sånn det var på A2 får jeg aldri spillt i mørket Støtter også denne som et minimum, og det er vel noe ala dette jeg foreslo i Forslagskassa. Man har en tendens til å krige mot slutten før RS, og da igjen er det jo moro at det er mørkt. Share this post Link to post Share on other sites
JeideR 10 Report post Posted January 29, 2016 Kunne tenkt meg forslaget til Human, følger ca. normal døgn syklus. Share this post Link to post Share on other sites
DrolsuM 62 Report post Posted January 30, 2016 Normal døgn syklus PLZZ Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted January 30, 2016 Skal se på det i morra. Share this post Link to post Share on other sites
Kakkis 238 Report post Posted January 30, 2016 Jeg ser for meg noe som 2 timer lyst og 30 min mørkt. CCG hadde gjort en statistikk undersøkelse der de fant ut at serverne med mye mørke og generelt når det er mørkt på servern, mistet folk. Mange som ikke liker det, har råd til NVG i begynnelsen, kan ikke bygge, ta missons etc, og da blir den mørke tiden ganske meningsløs for dem og da finner de heller en server med lys, eller spiller noe annet. Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted January 30, 2016 Enig med Kakkis! Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted January 30, 2016 Enig med Kakkis jeg også Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted January 30, 2016 Morro at døgnet skifter såpass fort men virker som det er natt langt mer enn dag. Kanskje jeg er ekstra uheldig. Share this post Link to post Share on other sites
DSJ 3 Report post Posted January 31, 2016 Med på tog om mer dag Share this post Link to post Share on other sites
Svarthauken 2 Report post Posted February 16, 2016 Samma for meg, bare upper gamma å lys så er det dag hele tiden ^^, Share this post Link to post Share on other sites