aBaDmAn 6 Report post Posted January 25, 2016 Her kan vi poste all slags morsomheter fra Exile serveren. Jeg kan begynne med gokart racing fra lørdagen. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted January 25, 2016 Livsfarlig å kjøre kart ved siden av dere 1 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted January 25, 2016 Mine sa du? 1 Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted January 26, 2016 Må bare dele dette stemningsbildet. Utrolig tåke denne dagen med sol Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted January 26, 2016 Kjipt og være på jobb når man ser sånne bilder :/ Edit: legge inn et tåkebilde jeg også, ikke rart det er trafikk ulykker med så lav sol Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted January 26, 2016 40mm er gøy! 3 Share this post Link to post Share on other sites
aBaDmAn 6 Report post Posted January 29, 2016 Seriøst... mistet veldig mye pga det der... Morsomt, men veldig irriterende. BTW, hvordan legger jeg til youtube linker på samme måte som HeadSpin gjorde? Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted January 29, 2016 Ta vekk s'en i https:// pleier å funke Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted January 29, 2016 Ta vekk s'en i https:// pleier å funke Stemmer det Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted January 29, 2016 2 Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted January 29, 2016 Wallhack confirmed? Share this post Link to post Share on other sites
DrolsuM 62 Report post Posted January 29, 2016 En bitte liten bit av den morroa vi hadde på dagen idag på A3 Servern. Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted February 5, 2016 Random construction derby Filmen ble kanskje litt lang men artig og høre Headspin og humaN sin latter http://youtu.be/jsCQfcgADIA Share this post Link to post Share on other sites
aBaDmAn 6 Report post Posted February 5, 2016 Den musikken i begynnelsen... hva var det fra? Den høres så kjent ut. Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted February 5, 2016 Det er visstnok et introspor til Crysis 2 spillet, laget av Hans Zimmer. Trodde han kun lagde episk film musikk 1 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted February 6, 2016 Det er visstnok et introspor til Crysis 2 spillet, laget av Hans Zimmer. Trodde han kun lagde episk film musikk Trodde du hadde vært innom Call of Duty MW2 før eller siden. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 6, 2016 Føler jeg må nevne at det var fire komponister totalt til Crysis 2. Borislav Slavov, Tilman Sillescu, Hanz Zimmer og Lorne Balfe. Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted February 6, 2016 Den musikken i begynnelsen... hva var det fra? Den høres så kjent ut. http://youtu.be/sw6cJCNXxHg Her er den ihvertfall 1 Share this post Link to post Share on other sites
Kakkis 238 Report post Posted February 6, 2016 Stemnings bilde fra Exile serveren i dag! Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted February 12, 2016 En gøyal situasjon nær gamle Bandit i kveld. Takker for action KraftFOR og gjengen! Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted February 12, 2016 Jeg fikk tilogmed mine første to kills på serveren i den krigen 1 Share this post Link to post Share on other sites
KraftFOR 3 Report post Posted February 12, 2016 Vi må få takke for en omgang grisepryl. Og at opptaket med nedskytingen av heli ikkje var ikludert 2 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 12, 2016 Var moro! Dere tar oss nok neste gang. Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted February 13, 2016 Bare å si ifra KraftFOR, om dere trenger backup. Share this post Link to post Share on other sites
elbah 2 Report post Posted February 16, 2016 Et par kills satt sammen fra serveren 1 Share this post Link to post Share on other sites