Sign in to follow this  
Klovnious

Headphones!

Recommended Posts

Aldri hørt på Monster sine men unikt design ihvertfall. Jeg bruker Sennheiser HD650 som jeg er altfor fornøyd med. Komfortabel og lyd som jeg aldri har hørt før. Må ha lydkort med hodetelefonforsterker som takler disse. 300 ohm

Asus Essence STX II f.eks. (Ikke kjøp creative!)

Ikke overdrevet bass men krystallklar lyd med nok bass til at jeg føler meg fornøyd. (Jeg liker bass men ikke for mye at d ødelegger tonene) Disse bruker jeg til musikk, spill og alt egentlig.

https://www.netonnet...FIEjhoCmsjw_wcB

Så enormt svær ut den sennheiseren.

Men passer dårlig med hodetelefonforsterker, kommer mest til å bli brukt med mobiltelefon og når jeg er ute på reis med en bærbar pc.

Logitech G930, 7.1 surruound, trådløst. første jeg hadde av det var at det disconnectet fra trådløsen hele tiden. så måtte få nytt. lyden kunne begynne å skurre som faen etterhvert så headsett nr ble ødelagt i forbannelse under cs. styr unna dette.

Har for tiden razer kraken chroma 7.1, god lyd/mic, fint opsett til å styre diverse instillinger/lys i driver/program på pc. Hatt et lite problem der lyden begynner en sjelden gang men da er det bare å ta ut å inn usb. helt greit til en ikke for dyr pris, men kan finne bedre til denne prisen.

steelseries siberia heradsett, dårlig erfaring med dette, knappen på ledningen der du kan mute, skru opp/ned lyden. ok headsett til den billige prisen det ble kjøpt for (300), men dritt hvis du vil ha et med litt mer kvalitet.

Alt Venom sier er "gaming" headsets :p altså bare hestemøkk.

kjører selv Philips Fidelio X1. nå har vel X2 kommet. ganske godt anbefalt rundt om har jeg sett.

Enig!

Bruker B&W P5, selv. Vurderer å kjøpe den nye versjonen av samme headsett.

Etter mine ører er det helt klart dette som gir best lyd om man også veier inn byggekvalitet/komfort, størrelse(forrholdsvis lett og lite), samt at man slipper ekstrautstyr som forsterker/dac.

Skal man ha musikk headsett som primært brukes hjemme, så er jeg enig med Avean.

Men hjemme er det alltid anbefalt å ha et skikkelig anlegg og DAC laptoper og annet tullete utstyr. Så heller ha et annet headsett for musikk på ferten og enda et til gaming.

Det koster å være kar!

Disclaimer: Jeg er ikke kar. Har ikke skikkelig anlegg i hus og sitter med et gamingheadsett jeg har hatet siden jeg kjøpte det(men har vent meg til det nå(Logitech G35)))

Men passer dårlig med hodetelefonforsterker, kommer mest til å bli brukt med mobiltelefon og når jeg er ute på reis med en bærbar pc.

Kjøp et par gode earbuds istedet, til typ 400 kroner ellerno headphones er bare slit å bruke når du; reiser når du går/jogger, når det er vinter osv. Men hvis du må ha hodetelefoner burde du eventuelt gå for philips, bose eller marshall.

Må ha formstøpte earbuds isåfall, og det blir for dyrt.

Har sett litt på Sennheiser HD 598.

Burde vell og si at jeg ikke skal ha gaming headsett, det har jeg allerede :p

Phillips Fidelio X2 med Modmic 4.0. Det er det oppsettet jeg kjører med, godt fornøyd. Så slipper du slike "gamingsett" ;)

kjører selv Philips Fidelio X1. nå har vel X2 kommet. ganske godt anbefalt rundt om har jeg sett.

haha ja :lol: gidder aldri bruke tid på å penger på headsett, bruker de kun for kommunikasjon egentlig :)

Ser ut som det blir P7, til min store overraskelse.

Men jeg lurer på om noen av dere vet hvor jeg kan få tak i disse litt billigere? Har kun funnet to forhandlere, og de er sånn akkuratt utenfor budsjettet..

De blir ikke blilligere uten salg eller brukt. Mulig demovare, men ingen sender de tilbake.

Da m[ du evt. g[ ned til P5, som er sykt digg de ogs[, men litt mindre og letter pa farten

Ser ut som det blir P7, til min store overraskelse.

Men jeg lurer på om noen av dere vet hvor jeg kan få tak i disse litt billigere? Har kun funnet to forhandlere, og de er sånn akkuratt utenfor budsjettet..

Avhengig av hvor fort du må ha det, så er det periodevis salg på såkalte resertifiserte av dem. Det er headsett som har kommet tilbake til B&W, enten for diverse defekter, eller noe så tåpelig at esken har vært åpnet og da kan den ikke selges (USA er faen meg et rart land på dette også). Disse er som nye, bare så det er sagt, men selges en smule billigere.

Ingen slike nå, og jeg vet ikke når det evt. blir desverre. Men hvertfall en heads-up på at slikt skjer :)

• Like 1