Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
g_maZta

Helt dødt?

Recommended Posts

Er DayZ SA lagt helt dødt for de fleste nå eller?

Har battlefield.no en server, eller er det noen som vet om en ålreit SA server?

Ikke spilt DayZ på langt tid, og tenkte det var på tide å sjekke hvordan ståa er.

Vi har ingen server enda. Får se hvordan interessen er når Bohemia slipper serverfilene.

Syns SA er like tassent som det var for X måneder siden og det må nok skje mye for at jeg skal gidde å installere det igjen.

Respawn, loot, løp, løp, løp, loot, dø.. repeat.

Syns spillet blitt veldig bra, spiller det når jeg ser det kommer nye patcher. Eneste store problemet jeg har er at spillet kjører fortsatt utrolig dårlig.

Er snakk om at dette skal bli bedre snart (dette har de vel sagt i ca. 1 år.. -.-), men må si at jeg syns utviklingen har gått utrolig tregt.

Spiller for meste på Oldschooldayz.net sin FP server (krever også whitelister deg). Høyt nivå på spillere og folk trekker nord.

Syns det er skjedd en hel del, men ikke på langt nær så mye som jeg hadde forventet.

Fortsatt intenst og spennende, men det virker som om det er et godt stykke igjen å gå før det er ferdig.

Spørs vel om de i det hele tatt blir ferdig med spillet før interessen er helt borte...

Blir spennende å se når spillets serverfiler og modsupport kommer ut. Kanskje det kan sette utviklingen i sving.

Spillet har per dags dato bare en type stil og man får ikke den variasjonen man kunne få i modden med forskjellige server setups og mods. Den originalt tenkte survival simulatoren som nå lages av BIS blir ettervert litt kjedelig, spesielt for oss som spilte modden i flere tusen timer.

Håper virkelig at dette tar av slik det gjorde under moddens dager, dette kan føre til at BIS legger mer av innholdutviklingen over på moddere slik at BIS kan fokusere på lage et mer robust og sterkt platform (optimalisering av motor,verktøy, maps, mm.)

• Like 1