Sign in to follow this  
Plaindog

Ny webside

Recommended Posts

Heisann

Har fått opp min nye webside. Ta en titt. Setter pris på en tilbakemelding. Den fungerer best på PC eller Mac.

Om du trenger å få filmatisert noe, bryllup, reklame, anything er det bare å si fra :)

www.mortenskoglund.com

• Like 1

Så fin ut på windows ja. Men heller kjedelig med Lynx :D

Media fanen brude vært mulig å trykke på, jeg trykket flere ganger på den før jeg innså at det ikke var en link siden fanene ved siden av kunne man trykke på.

Må finne på noe for de som ikke støtter den bakgrunnen :) Godt poeng med media fanen, skal se hva som kan gjøres

Syns den ser bra ut. :)

Merka med en gang at Media fanen var en dropdown meny.

Blir det noe spilling på deg om dagene Morten? Må samles når Rising Storm 2(Vietnam!!!) kommer ut :tafse:

Fin den. Mistenker at den er laget gjennom Wix? Var et par hint til dette i kildekoden.

Eneste som slår meg er at du burde ha en fallback for videoen, slik at noe vises mens denne lastes. Det tok litt tid før bakgrunnen var noe annet enn svart hos meg. I tillegg ser jeg at den ikke er responsiv, så den ikke fungerer optimalt på mobile enheter. Det er en fordel å tenke på i 2016.

Bortsett fra det var den ryddig og fin.

Det er en sort transition i starten på filmen, kanskje jeg burde fjerne den. Ja laget den ved hjelp av Wix. Minste motstands vei :) Hva mener du med ikke responsiv? Jeg tenkte å lage en egen versjon for mobile enheter

Har endret den bakgrunnen slik at den nå fungerer bedre både på pc og mobil enhet :) Noen steder den IKKE fungerer nå? Utenom i Lynx? ;)

Glem Lynx. Slike nettsider er ikke ment å funke i sånne nettlesere.

I løpet av de siste 3-4 årene har det blitt en trend å ikke lage en nettside for brede skjermer (datamaskiner), og en for smale skjermer (nettbrett/mobiler), men å lage en felles for alle. Forskjellen her er at bredden flyter mellom de forskjellige breddene og funker alltid.

Du kan f.eks sjekke denne siden: youkok2.com og prøve å gjøre skjermen bredere og smalere ved å resize nettleseren din. Du ser at designet flyter sammen og nesten alltid ser bra ut.

Å lage nettsider på denne måten har blitt så normalt at Google m.f. bruker dette som vekting når de arrangerer søkeresultater og rangerer sider.