Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
bshagen

Vannkjøling

Recommended Posts

Klarer meg fint med en Nepton 240m som jeg fikk fra Gambler. Ligger på 55-60 i GTA, R6, Just Cause, Squad osv. Holder til mitt bruk :tafse:

Klarer meg fint med en Nepton 240m som jeg fikk fra Gambler. Ligger på 55-60 i GTA, R6, Just Cause, Squad osv. Holder til mitt bruk :tafse:

Bare vent, jeg begynte med den jeg også, så fikk hagen meg med en tur inn til digital impuls og da var løpet kjørt :p

• Like 1

Bare vent, jeg begynte med den jeg også, så fikk hagen meg med en tur inn til digital impuls og da var løpet kjørt :p

Det løpet kjørte du sjøl! :D

Det er ikke all verdens å hente på vannkjøling, men det er jammen moro! Også får man et system som ingen andre har maken til, og det i seg selv er et mål for mange.

For de som vil, så er det bare å kjøre på, kommer ikke til å angre - og nei, det er ikke farlig å ha vannkjøling. :)

Ingen behov for min rigg for å si det sånn :)

Veldig informativt og bra skrevet bshagen, veldig bra!

• Like 1

Fin artikkel - godt skrevet. Siden dette tross alt er et forum skal jeg kommentere litt :-)

- vedlikehold; jeg har kjørt med batterivann i flere år (5?) uten å gjøre annet enn å etterfylle litt. Har en liten sølvcoil som skal hjelpe mot bakterier/alger og har ikke hatt problemer med det.

- fittings. "Barbs" med klemme i plast er vel minst like lekkasjesikkert som "compression fittings". Billigere også - men jeg de er jo ikke så pene.

- Pumpe/reservoir; det er vel vanlig å ha pumpen som laveste punkt - det er ikke sikkert det er lett dersom du har reservoir/pumpe kombinasjon.

- Vifter. Det er mulig å ha vifter på begge sider av radiatoren - push/pull - for å øke ytelsen.

Det er mye jeg har glemt i fra denne artikkelen, for å si det sånn. De tingene du nevner her skulle jeg absolutt hatt med. :)

God jul til dere alle sammen, der hjemme i heimen. :)

Flott artikken, bshagen!

Bra med litt slikt innhold, som deler av den kopetansen folket her sitter på :Congrats:

Det kommer mer, so stay tuned ;)

• Like 1

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...