bshagen 125 Report post Posted December 23, 2015 Hva trenger man og hvordan går man frem? Les hele artikkelen... 7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 23, 2015 Klarer meg fint med en Nepton 240m som jeg fikk fra Gambler. Ligger på 55-60 i GTA, R6, Just Cause, Squad osv. Holder til mitt bruk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 23, 2015 Klarer meg fint med en Nepton 240m som jeg fikk fra Gambler. Ligger på 55-60 i GTA, R6, Just Cause, Squad osv. Holder til mitt bruk Bare vent, jeg begynte med den jeg også, så fikk hagen meg med en tur inn til digital impuls og da var løpet kjørt 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted December 23, 2015 Klarer meg fint med en Nepton 240m som jeg fikk fra Gambler. Ligger på 55-60 i GTA, R6, Just Cause, Squad osv. Holder til mitt bruk Bare vent, jeg begynte med den jeg også, så fikk hagen meg med en tur inn til digital impuls og da var løpet kjørt Det løpet kjørte du sjøl! Det er ikke all verdens å hente på vannkjøling, men det er jammen moro! Også får man et system som ingen andre har maken til, og det i seg selv er et mål for mange. For de som vil, så er det bare å kjøre på, kommer ikke til å angre - og nei, det er ikke farlig å ha vannkjøling. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted December 23, 2015 Ingen behov for min rigg for å si det sånn Veldig informativt og bra skrevet bshagen, veldig bra! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted December 23, 2015 Ingen behov for min rigg for å si det sånn Veldig informativt og bra skrevet bshagen, veldig bra! Tusen hjertelig takk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kjæxli 1 Report post Posted December 23, 2015 Bra skrevet! Selv bruker jeg både vannkjøling og vanlige vifter 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted December 23, 2015 Bra skrevet! Selv bruker jeg både vannkjøling og vanlige vifter Artig, du må gjerne vise frem beistet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted December 24, 2015 Fin artikkel - godt skrevet. Siden dette tross alt er et forum skal jeg kommentere litt :-) - vedlikehold; jeg har kjørt med batterivann i flere år (5?) uten å gjøre annet enn å etterfylle litt. Har en liten sølvcoil som skal hjelpe mot bakterier/alger og har ikke hatt problemer med det. - fittings. "Barbs" med klemme i plast er vel minst like lekkasjesikkert som "compression fittings". Billigere også - men jeg de er jo ikke så pene. - Pumpe/reservoir; det er vel vanlig å ha pumpen som laveste punkt - det er ikke sikkert det er lett dersom du har reservoir/pumpe kombinasjon. - Vifter. Det er mulig å ha vifter på begge sider av radiatoren - push/pull - for å øke ytelsen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted December 24, 2015 Det er mye jeg har glemt i fra denne artikkelen, for å si det sånn. De tingene du nevner her skulle jeg absolutt hatt med. God jul til dere alle sammen, der hjemme i heimen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lydløse 114 Report post Posted December 26, 2015 Flott artikken, bshagen! Bra med litt slikt innhold, som deler av den kopetansen folket her sitter på Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted December 27, 2015 Flott artikken, bshagen! Bra med litt slikt innhold, som deler av den kopetansen folket her sitter på Det kommer mer, so stay tuned 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted May 12, 2016 for folk med god tid/som liker å bygge selv og lyst på stive rør http://www.xtremerig...sy-bend-toolkit 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted May 13, 2016 for folk med god tid/som liker å bygge selv og lyst på stive rør http://www.xtremerig...sy-bend-toolkit Det blir så vakkert med rør, men så mye hærk når man skal oppgradere/bytte ut komponenter atte... Men det frister jo Quote Share this post Link to post Share on other sites