t3mpLarz 16 Report post Posted December 18, 2015 (edited) Map: Dragon Valley 2015 (husk å "kjøpe" og laste ned gratis DLC) Logitech Pink LAG1 US første runde Commander / Lagleder: Entreri ALPHA SQUAD (hw air) Dkte - Squadleader Kjæxli Half-Orc_Child Takkekort xaner4 BRAVO SQUAD (hw) knutlb - Squadleder multiflex bjarte00 TjukkNorris topguN CHARLIE SQUAD (inf / hw) Prixmyo - Squadleder adrianott123 SirSkrikerunge Vikingkjell Fjellvann DELTA SQUAD (inf) Steelnex - Squadleder Nyeleif MelonYoghurt Crispywafers noriixon ECHO SQUAD (inf) daeplespiser - Squadleder WildSapphire guyinkilt Janno Sinclair BuzzBazz -------------------------------------------------------------------------------------------- Logitech Purple LAG 2 CN første runde Commander / Lagleder: cyanide990 ALPHA SQUAD (hw air) Kampsauen - Squadleder _skillf4ke_ (OMG) Ranchoras evenas98 BRAVO SQUAD (hw) Reppelars - Squadleder Naxxrazz CrazyRobert Dahruu CHARLIE SQUAD (hw / inf) Mislykket - Squadleder HeX-Cainight HeX-Dmge =[OG]=Wacko krukan6 DELTA SQUAD (inf) Pzn - Squadleder jokiboi m1cr0play cri t3mplarz ECHO SQUAD (inf) Haavik90 - Squadleder Binker Marius 0lzen Edited December 18, 2015 by cri74 Fixed Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted December 18, 2015 daeplespiser tar over som SL i Echo på Logitech Pink WildSapphire er da vanlig infantry Share this post Link to post Share on other sites
uzen 0 Report post Posted December 18, 2015 Jeg burde flyttes over til CHARLIE SQUAD (inf / hw) på Logitech Pink Ellers blir Prixmyo så jævlig toxic og grinete når jeg skyter han hele tida. Hilsen Marius- Mosekose Share this post Link to post Share on other sites
Dahruu 0 Report post Posted December 18, 2015 Jeg står oppført to ganger ser det ut til Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted December 18, 2015 Dahruu: Du er i BRAVO SQUAD (hw) Ignorer oppføring i ECHO SQUAD (inf) 1 Share this post Link to post Share on other sites
MelonYoghurt 9 Report post Posted December 18, 2015 Hvorfor er jeg ikke oppført? Share this post Link to post Share on other sites
bjarte00 0 Report post Posted December 18, 2015 DELTA SQUAD (inf) MelonYoghurt - Squadleder Nyeleif Steelnex Crispywafers noriixon du er SL melon Share this post Link to post Share on other sites
MelonYoghurt 9 Report post Posted December 18, 2015 Eg kan ikkje vera sl, satte meg ikkje der! Eg kjem rett før matchen starter of har Ikkje tid til å gå gjennom taktikk.... Steelnex får gjøre det eller crispy! Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted December 18, 2015 Steelnex tar over som SL for MelonYoghurt. Share this post Link to post Share on other sites
Prixmyo 11 Report post Posted December 18, 2015 Eg kan ikkje vera sl, satte meg ikkje der! Eg kjem rett før matchen starter of har Ikkje tid til å gå gjennom taktikk.... Steelnex får gjøre det eller crispy! !!!!!OPPMØTE KLOKKEN 20:00 - Mumble!!!! Share this post Link to post Share on other sites
MelonYoghurt 9 Report post Posted December 18, 2015 Knutlb my m8 Prix..... Fuk u! Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted December 18, 2015 Entreri må på squad med meg og Joki! :o Share this post Link to post Share on other sites
Kjæxli 1 Report post Posted December 18, 2015 (edited) Er det mulig å bli flyttet til en annen squad? Til en inf squad? Edited December 18, 2015 by Kjæxli Share this post Link to post Share on other sites