Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

BIGWAR #16 - FORUMTRÅD

Recommended Posts

BigWar%20Artikkel.jpg

FREDAG 18/12/15 | Påmelding www.bigwar.no | Oppmøte 1 time før kampstart | Mumble er obligatorisk

Ansvarlige administratorer for Bigwar: t3mpLarz | Sofakommandanten | Nyhetsannonsering

Avmeldingstråden | DOGTAGS

Merk at påmeldingen har startet. Det krever kun en enkel registrering uten mail bekreftelse eller passord. Du må være registrert på forumet, og det anbefales at du holder deg oppdatert på Battlefield.no dagene før bigwar for å få med deg laglister og eventuelle endringer på den.

Kart som er blir spilt: Dragon Valley 2015 (krever gratis DLC)

Blir sykt gøy! Gleder meg til å prøve nye kartet! SCRW stiller med alle medlemmer håper jeg :)

Ja... Ved å komme borti "back-knappen" i Facebook app'en, har jeg tydeligvis meldt meg på to ganger. Har kun to armer, ett keyboard og en mus, så vennligst se bort fra påmelding nr. 2...

/Binker

• Like 1

Ja... Ved å komme borti "back-knappen" i Facebook app'en, har jeg tydeligvis meldt meg på to ganger. Har kun to armer, ett keyboard og en mus, så vennligst se bort fra påmelding nr. 2...

/Binker

Pøh, jeg syns du kan koble til en kontroller å bruke tærne til å spille med!

• Like 1

Hiv dere med nå, folkens! Dette blir drit gøy! Jeg og Entreri stiller med godt humør og høy promille, så det er bare å føre oss opp som valg om du vil spille inf!

• Like 1

Signup stenger kl 1600 (ish) og vi regner med å ha mer informasjon klart så snart BW-admins gir oss ordet :)

"Beklager sen informasjonsflyt, men Bigwar nummer 16 ble satt sammen i hu og hast, og for å kunne spille organisert sammen før jul :) For de som har meldt seg på vil det uansett bli et arrangement, om ikke en full Bigwar".