Kakkis 238 Report post Posted December 13, 2015 En førjulshilsen fra ArmA gruppen Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Delgador 2 Report post Posted December 13, 2015 Jeg blir med på Arma 3 så fort jeg får bygge meg en ny pc Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 13, 2015 Arma 3 har ligget noenlunde død på harddisken min, men med noen kule mods og ikke minst Tanoa, så ser dette veldig interessant ut Gleder meg! Har de fikset multiplayeren skikkelig nå i Arma 3 eller? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kakkis 238 Report post Posted December 13, 2015 Spennende tider! Kartet ser fantastisk ut, og jeg kan bare se for meg intense jakter i gjennom Tanoas enorme regnskog, med aper som slynger seg mellom trærne Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 13, 2015 Apekatter? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TikTak 15 Report post Posted December 13, 2015 Spendende! Bare og ta kontakt vis dere trenger map editor. Har errfaring fra life server etc for mission og costum byer/byggninger. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kakkis 238 Report post Posted December 13, 2015 (edited) Arma 3 - Developer Diary: Welcome To Tanoa: Edited December 14, 2015 by cri74 La til delelink fra YT for å kunne vises i forumet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted December 14, 2015 Hype Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted December 15, 2015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted December 17, 2015 Gleder meg til dette. Jungel og masse små øyer. Dette kan bli bra. Gleder meg sinnsykt til release Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alextwokay 5 Report post Posted December 17, 2015 Ser bra ut. Blir nok minst like mange timer i den nye 3d editoren som i den gamle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JeideR 10 Report post Posted December 19, 2015 Ser fram til dette! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kakkis 238 Report post Posted April 14, 2016 En liten oppdatering på fremgangen til Tanoa kartet. Kartet og den nye DLC'en Apex ser ut til å komme ut en gang i mellom Mai og Juli etter hva man kan forstå av info de har lagt ut på hjemmesiden til Tanoa. Den nye DLC pakken Apex må kjøpes for å få det nye mapet Tanoa, og prisen er 23.99 Euro/ 223,38 NOK. DLC pakken ligger allerede ute til forhåndssalg på steam, med 20% rabatt for øyeblikket, så man gjør lurt i å vurdere å kjøpe den tidligere enn release dato. DU kan lese mer om DLC'en og Tanoa samt holde deg oppdatert på release dato etc via denne adressen: https://store.bistudio.com/products/arma3-apex 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites