Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kakkis

Vi ser frem til 2016 med ArmA

Recommended Posts

Arma 3 har ligget noenlunde død på harddisken min, men med noen kule mods og ikke minst Tanoa, så ser dette veldig interessant ut :) Gleder meg! Har de fikset multiplayeren skikkelig nå i Arma 3 eller?

Spennende tider! Kartet ser fantastisk ut, og jeg kan bare se for meg intense jakter i gjennom Tanoas enorme regnskog, med aper som slynger seg mellom trærne

Spendende! Bare og ta kontakt vis dere trenger map editor. Har errfaring fra life server etc for mission og costum byer/byggninger.

• Like 1

Arma 3 - Developer Diary: Welcome To Tanoa:

Edited by cri74
La til delelink fra YT for å kunne vises i forumet

En liten oppdatering på fremgangen til Tanoa kartet.

Kartet og den nye DLC'en Apex ser ut til å komme ut en gang i mellom Mai og Juli etter hva man kan forstå av info de har lagt ut på hjemmesiden til Tanoa.

Den nye DLC pakken Apex må kjøpes for å få det nye mapet Tanoa, og prisen er 23.99 Euro/ 223,38 NOK. DLC pakken ligger allerede ute til forhåndssalg på steam, med 20% rabatt for øyeblikket, så man gjør lurt i å vurdere å kjøpe den tidligere enn release dato.

DU kan lese mer om DLC'en og Tanoa samt holde deg oppdatert på release dato etc via denne adressen: https://store.bistudio.com/products/arma3-apex

• Like 1

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...