Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Warped

Er det fortsatt noen her som spilte/spiller Battlefield 1942?

Recommended Posts

Hei!

Jeg heter Øystein og var aktiv her ca 13 år siden da alle spilte tidenes flotteste FPS, Battlefield 1942. Etter at spillet ble gratis via Origin lastet jeg det ned for en liten nostalgitripp. Å spille public uten noen form for regler eller administrering av servere er dessverre ikke store opplevelsen, og jeg savnet fort de gamle klankampene.

Noen av oss i klanen Core (pureplay+CoIS) holdt kontakten etter BF1942 og begynte å spille WoW og noen andre spill sammen, og jeg luftet nylig et forslag om en reunion-kamp. Det er kanskje en longshot å poste her, men hvis det fortsatt er noen her som har på et eller annet tidspunkt spilt Battlefield 1942 og ønsker å prøve igjen slik det ble lagd for å spilles, er det bare å melde seg her!

I denne omgang sjekker jeg bare om det i det hele tatt er mulig å samle mange nok folk. Håper noen har lyst, og/eller kjenner noen de kan videreformidle beskjeden til.

• Like 2

Må vel være mange av de gamle traverne har som har lyst til å gjenoppleve glansdagene i Battlefield.

Linka tråden videre til en av gutta i XO-klanen(XtraOld.com) så da kan det fort skje noe.

Jeg har ikke spilt det siden da nesten, men frister veldig å få prøvd det igjen en dag :)

Har spillet liggende, installeres ved behov. :cool:

Det ser ut som jeg fortsatt er medlem her... hallo.

Jeg spilte faktisk litt bf42 tidligere i år, var vel en 3-4 servere igjen som fortsatt hadde folk.

Dette var da med de originale CDene ettersom jeg har originfobi

• Like 1

Er det noen som spiller? :p

Du har vel gått over til polering av bil?

Jeg spiller 1942 en sjelden gang, men det er såpass gammelt at jeg ikke helt ser gleden i det mer :rolleyes:

Jeg er i gang igjen. Dette spillet er som en god vin -  det blir bedre med åra.

Jeg spotta Pluto på den eneste serveren som duger i dag. Men jeg tror han trenger briller. Mange år har gått!

//Sjef

Helt sykt, var inne og spilte BF1942 og så var søren meg @Sue der, hadde nesten ikke turt å drømme om at noen fremdeles spilte en gang. :D 

Prøver å lokke med @target 

Hyggelig å treffe på gamle kjente på Guadalcanal :)

Begynte å spille sånn smått i januar for første gang på 16 år, drar det frem når jeg trenger å koble ut litt. Liker ikke nyere spill, så da blir det gjerne klassikere fra når man var ung. 

Spiller for det meste på serveren som heter Team Simple under navnet Waggachugga, si gjerne hei hvis du ser meg der. 

BF42 fungerer fint i Windows 10, lastet det ned her: https://team-simple.org/download/

Er en håndfull klaner fortsatt og turneringer faktisk, for de som har tid til sånt. 

• Like 1

Nesten helt utrolig hvor bra spillet holder seg. Den simple-serveren har også modifisert kartene litt med et tonn av flak rundt bases og mer hardware.

• Like 1

Fyrte opp 1942 i går.

Tenk at folk enda spiller FH!

Joinet en pixel_fighter server, og flydde rundt og bombet destroyere på guadalcanal:wub:

A much more dynamic game than modern politically correct Battlefield games, in 1942 you could do everything -- and anything. ... That is all - a simple .exe file will install the full game and you are now free to play Battlefield 1942 online on multiplayer for free in 2020! shareit vidmate  

Edited by airbonetwo

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...