Sign in to follow this  
PzN

Les hva vi synes om Battlefront

Recommended Posts

Er vell heller det at spillet nærmest er BF4 med Star Wars skins og lydeffekter, og andre kjøretøy. Spillet ser bra ut men hadde forventa at spillmekanikken var litt annerledes en BF4.

Hvordan synes du spillmekanikken er lik BF4?

Running and gunning, og spillet er alt for lett/syntes betaen var alt for lettspilt. Sist når jeg spilte BF4, før det endelig kom ut av beta testingen sin et år etter release, følte jeg dette var prikk lik som BF4, man bare løper rundt og plaffer folk ned. Det er gørrkjedelig

Det eneste jeg kjenner igjen fra Battlefield er løpinga og hoppinga, hvordan det føles. Er man fan av Star Wars(er ingen super-fan selv men fikk nå testet det i noen timer) så har man ingen unnskyldning for å IKKE ha deltatt i betaen.

Greit nok at det kommer på en kvalmende pris for spillet + season pass, men man har alltids sider som CJs-CDKeys som vil selge det for sikkert under halvparten av originalprisen.

Er usikker på om jeg kommer til å kjøpe det men dersom historien i enspillerkampanjen er bra nok skal man ikke se bortifra det. Om mange nok fra bfno kjøper det er det også en grunn til å hive seg online.

Bra skrevet :)

Syns også det var en "feeling" av B4 i betaen, men dette er nok bare grunnet at spillet er på samme motor.

Selv syns jeg spillet virker litt tamt, sett dette før bare i annen farge og setting, er litt lei av FPS'er som fortsatt bare kjører samme "run n gun" opplegget, må litt ekstra til for å ta gaming-tiden min om dagen så tror neppe det blir noe kjøp fra min side.

Ingen tvil om at spillet er i en kul setting, gleder meg veldig til filmen.

Men selv om settingen er spennende hjelper ikke dette på at spillet fortsatt bare er ett til i mengden av AAA-titler innenfor fast-paced FPS sjangeren.

Den modusen jeg er mest spent på er Supremacy. Tror denne kan bli veldig morsomt. Ser for meg at dette er relativt likt conquest som vi kjenner fra Battlefield-spillene :)

Rebels and Imperials fight for control of five key points in this intense 40-player clash that takes place on some of the largest maps in Star Wars Battlefront. Take advantage of both ground and air vehicles in order to secure victory for your team.

Var absolutt verdt halvtimen :) Selv om han var irriterende sarkastisk her, så hadde han noen gode poenger. Ikke enig med at Drop Zone er dårlig, men likte meningene rundt asymetrien i Walker Assault :)

BF4 med lazors. veldig consolifisert

Forklar? Gameplay er ikke likt BF4 i det hele tatt og det eneste som er consolifisert er brukergrensesnittet i menyer og startscreen (som jeg for guds skyld håper vi får se en mer avansert versjon av i fullversjonen). Er null automaim eller kompensasjon i spillet, og hurtigheten i gameplay vil favorisere PC, så skjønner ikke hvor du tar det fra?

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this