Sign in to follow this  
Daniel-

Far Cry Primal

Recommended Posts

ho5Bxaj8U7lW.878x0.Z-Z96KYq.jpg

Set in 10,000 BC, Far Cry Primal follows Takkar, "a seasoned hunter and the last surviving member of his hunting group." As players survive in the land of Oros, "they will have to craft weapons and tools partly from the bones of slain beasts, hunt for food, master fire, fend off fierce predators and face off against other tribes to conquer Oros."

The debut trailer shows a small tribe of four stalking, hunting, and killing a herd of wooly mammoths before they’re attacked by a sabertooth tiger. Outposts (occupied by humans), spreading fires, and character upgrades return alongside new features, such as dead prey attracting new predators with its scent. The key art also suggests a sabertooth tiger companion for Takkar.

Ubisoft Toronto, Shanghai, and Kiev are assisting on Primal, which Creative Director Jean-Christophe Guyot said focuses on "the time when humans put a stick in the ground and claimed land for their own, the time when we started climbing the food chain. That came with conflict, against other humans of course, but also against nature itself.”

Blir forhåpentligvis en repeat av suksessen med Blood Dragon. Er hyggelig når de gjør ting som faktisk er litt annerledes.

På den andre siden så er det fortsatt Ubisoft. Har alltid regna Blood Dragon som et slags hederlig unntak fra "rinse and repeat"-tilnærmingen Ubi har på det meste. Da tenker jeg ikke på grunnleggende gameplay, for der blir dette kliss likt alt annet fra Ubi: Outposts/strongholds kombinert med å klatre opp på noe høyt for å vise mer av kartet. Ubi og WB.... Hver eneste gang :lol:

Pil og bue er jo alltid gøy så krysser fingra, men gir ikke fra meg ei krone før anmeldelser er på plass :p

Har ikke trua på dette lenger. Virker alt for fjollete og arkade.

Hadde håpa på mer realisme. Realisme i det hele tatt.

Akkurat det gjør meg ingenting. Far Cry 4 var ikke dårlig jeg syns bare kartet var veldig kjedelig.

Blood Dragon var kos men tror ikke dette kommer til å bli noe spess.

Er ikke en enkel balansegang det der mellom realisme og å få lagt inn nok gameplay til at det blir interessant over et helt FarCry-kart. Men litt enig er jeg, det hadde vært moro med ren huleboer-action^^

• Like 1