Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Vote: Bloodsuckers, EVR, railgun and cold weather

20 members have voted

1. 1. Do you want bloodsuckers added to the server?

• Yes
      6
    • No
      14
  2. 2. Do you want EMP storms added to the server?

• Yes
      9
    • No
      11
  3. 3. Do you want to add cold weather to the server?

• Yes
      12
    • No
      8
  4. 4. Should we add the "railgun" to the server?

• Yes
      8
    • No
      12

Recommended Posts

Bloodsuckers are blood-sucking monsters that are invisible by default and you can only see them when they are three meters way from you. The only part of the bloodsucker that is visible at all times are its eyes.

They glow red at night and are hard to see at daytime. When a bloodsucker attacks you your vision becomes blurred, and your movement slowed so that you can't shoot for a few seconds.

EVR are "storms" that appear each hour, during which you will be knocked out and lose about half of your health unless you hide inside a building or wear an APSI device.

The ER7 RFW is an unique weapon that kills with just one shot. It can be found in the bunker and has an extremely low chance of spawning.

Cold weather is something that's included in Namalsk by default. It means that up in the mountains and in snowy regions of the map, the temperature plummets and you have to wear warm clothing in order to survive. This would also feature cold temperatures all over the map, and of course in the water when swimming.

By no means does this vote determine the future of the server, its just to see what the players want or not.

Når jeg poster dette har jeg enda ikke lest på admin forumet siden jeg akkurat har stått opp. :p

Jeg syntes Cold Weather og EVR kun er et irritasjons moment, akkurat som zombies, dem er bare plagsomme. Du må bruke halve tiden på å holde deg varm, samt komme deg under tak eller logge av når EVR skjer, for 1/2 ganger så beskytter ikke A2 bunkeren deg en gang siden det er så bugget. Har vært sånn siden vanilla.

Railgun er enkelt og greit en RPG/MAAWS som du har rapidfire med og null rekyl, så nei. Dette våpnet har ingenting i DayZ å gjøre, da er det like så greit å gå full militirized å legge til alt annet også.

EDIT: Kan også legge til å la andre vite at APSI greia hjelper ikke. Den varsler deg bare.

bloodsuckers er greit nokk det! fint at noe får blodet til og pumpe litt ekstra!

emp storms. vell som humaN sa de er litt bugget. Jeg vil helst ikke se de bli lagt til på serveren!

cold weather, vell er da bare og stacke opp med heatpacks! Jeg synes iallefall det kunne bli lagt til oppe i fjellene! er alt for mange fjellgeiter som ligger og venter der i 20 min med sniper :p

Railgun? hell no, er jo en as50 på steroider, trur det blir litt i det meste laget!

Cold weather er noe av det mest ubruklige som har blitt lagt til.

Du fryser jo og begynner å riste etter 5-10min selv med varme klær på. Da er temperaturmåleren bare lyserød / rosa.

Og du fryser jo asap når du spawner inn som freshspawn.....

Fjern skiten umiddelbart.

Cold weather er noe av det mest ubruklige som har blitt lagt til.

Du fryser jo og begynner å riste etter 5-10min selv med varme klær på. Da er temperaturmåleren bare lyserød / rosa.

Og du fryser jo asap når du spawner inn som freshspawn.....

Fjern skiten umiddelbart.

Veldig mye basecamping, spesielt fra basene rundt Awol nå, og det at man fryser gjør at man ikke kan ligge så lenge i ro.. Så syns det er en fin add.

Veldig flott at freshspawns må sette ræva på et bål for å treffe det dem sikter på fordi dem fryser ræva av seg og rister ved innspawning.... way to go!

I basen har vi firebarrels.... så det hjelper ikke en dritt.....

Fjern alt av kuler og krutt og la oss få pil og bue i stedet.... sa blir det bra.

Sett opp regelverk så det ikke er tillatt å skyte ut av baser.......

Gud forby å skyte dem som sitter i basen sin konstant når dem er online og skyter på alt som rører seg nedpå awol traderen fra 500m.

Veldig flott at freshspawns må sette ræva på et bål for å treffe det dem sikter på fordi dem fryser ræva av seg og rister ved innspawning.... way to go!

Fjern alt av kuler og krutt og la oss få pil og bue i stedet.... sa blir det bra.

Gud forby å skyte dem som sitter i basen sin konstant når dem er online og skyter på alt som rører seg nedpå awol traderen fra 500m.

Sinna hawk? :D

• Like 1

Hvis du ikke liker servern så er det jo bare å ikke spille der! Makan til whining ass

• Like 1

Regner med det er deg selv du sikter til når du snakker om "dem som sitter i basen sin konstant"? Du er ikke noe bedre enn de andre med baser rundt airfielden, og du bruker det at din base er 400 meter lengre bort fra traderen enn tyskerne sin som en unnskyldning for at din base camping er ok, men ikke dems... det er bare tull.. Du har CheyTac, AS50 og nok av resurser til å campe den traderen like mye som dem.

Jeg forstår ikke hvorfor du orker å spille på serveren, om ALT vi gjør er feil? Istedenfor å komme med forslag til hva som kan endres og hva som ikke funker, så gir du nesten direkte ordre. Det er ikke alle som deler dine synspunkt Hawkhill.. Du har selv vært admin og vet at dette er et demokrati der alle endringer diskuteres blant alle oss admins, ikke bare 1 som bestemmer og avgjør hvordan ting skal være.. Og den tonen du har, gjør jo ikke akkurat at vi har lyst til å ta deg seriøst..

Regner med det er deg selv du sikter til når du snakker om "dem som sitter i basen sin konstant"? Du er ikke noe bedre enn de andre med baser rundt airfielden, og du bruker det at din base er 400 meter lengre bort fra traderen enn tyskerne sin som en unnskyldning for at din base camping er ok, men ikke dems... det er bare tull.. Du har CheyTac, AS50 og nok av resurser til å campe den traderen like mye som dem.

Jeg forstår ikke hvorfor du orker å spille på serveren, om ALT vi gjør er feil? Istedenfor å komme med forslag til hva som kan endres og hva som ikke funker, så gir du nesten direkte ordre. Det er ikke alle som deler dine synspunkt Hawkhill.. Du har selv vært admin og vet at dette er et demokrati der alle endringer diskuteres blant alle oss admins, ikke bare 1 som bestemmer og avgjør hvordan ting skal være.. Og den tonen du har, gjør jo ikke akkurat at vi har lyst til å ta deg seriøst..

:panic: :panic:

• Like 1

Er super noob i Arma, og ender opp som freshspawn hvert 30. minutt. Finner heatpacks overalt, så skjønner ikke hva som er problemet :p

• Like 1

Jeg kan prøve å formulere det på en annen måte, for det hawk sier er sant.

Når man spawner som freshspawn er det like før termostaten vipper fra lyserød til at den mister en "bar".

For min del er det bare irriterende, akkurat som zombie. Dem er der bare for å forstyrre deg under alle mulig omstendigheter. :iiiiik:

Seff... har resurser og våpen nok til å campe tradern ut av helvete.....

Men til etterettning så har du ikke noe med å meddele på åpent forum hva jeg har og ikke har.....

Men om du enda ikke har fått det inn i den forbanna skallen din enda så camper jeg ikke tradern.

De få jeg faktisk har drept i tradern har stort sett holdt på med pvp der og ikke trading.....

Har du fått det med deg nå, eller må jeg mate det inn med teskje?

Det er og stor forskjell på 500m og 940m. Dem byggde sin base rett uttafor 500m grensa i enden av "stripa" med et eneste formål.

Jeg byggde min fordi det er mye aktivitet i området med folk og missions, det er midt på kartet og ikke så langt unna traders.

Hadde jeg byggd basen min for å campe tradern så hadde jeg byggd den rett uttafor 500m grensa.

Er og veldig ofte ikke sikt fra basen min og til tradern.....

Men kan godt starte å campe tradern om det er det du ønsker.....Da øker vi trivselen enda mer.

Men er ikke det jeg tok opp til diskusjon.... men det er den forbanna coldweather driten som ikke virker som den skal.

Hadde det vært sånn at temperaturen gikk fra rød til blå kjappere så hadde det vært greit.

Du skal nå fanken ikke fryse så du rister i lavlandet når du spawner inn og temperaturmåleren er bare lyserød.....

Det må nå faen meg du få inn i skallen din.... Skal nå ikke begynne å riste pga kulde før den kommer ned på blå.

Og varme klær.... er ikke litt av vitsen at du skal holde deg varm?

"I stedet for å komme med forslag"........ Lest forslagsposten? Posta en liste med 15 punkter for litt over en uke siden.

Seff... har resurser og våpen nok til å campe tradern ut av helvete.....

Men til etterettning så har du ikke noe med å meddele på åpent forum hva jeg har og ikke har.....

Men om du enda ikke har fått det inn i den forbanna skallen din enda så camper jeg ikke tradern.

De få jeg faktisk har drept i tradern har stort sett holdt på med pvp der og ikke trading.....

Har du fått det med deg nå, eller må jeg mate det inn med teskje?

Det er og stor forskjell på 500m og 940m. Dem byggde sin base rett uttafor 500m grensa i enden av "stripa" med et eneste formål.

Jeg byggde min fordi det er mye aktivitet i området med folk og missions, det er midt på kartet og ikke så langt unna traders.

Hadde jeg byggd basen min for å campe tradern så hadde jeg byggd den rett uttafor 500m grensa.

Er og veldig ofte ikke sikt fra basen min og til tradern.....

Men kan godt starte å campe tradern om det er det du ønsker.....Da øker vi trivselen enda mer.

Men er ikke det jeg tok opp til diskusjon.... men det er den forbanna coldweather driten som ikke virker som den skal.

Hadde det vært sånn at temperaturen gikk fra rød til blå kjappere så hadde det vært greit.

Du skal nå fanken ikke fryse så du rister i lavlandet når du spawner inn og temperaturmåleren er bare lyserød.....

Det må nå faen meg du få inn i skallen din.... Skal nå ikke begynne å riste pga kulde før den kommer ned på blå.

Og varme klær.... er ikke litt av vitsen at du skal holde deg varm?

"I stedet for å komme med forslag"........ Lest forslagsposten? Posta en liste med 15 punkter for litt over en uke siden.

Jeg er veldig skuffet over at du velger å formulere deg som du gjør hawkhill. Du er en voksen mann, og dette er bare trist å se. Fra nå av kan du henvende deg til humaN, Quiet eller en av de andre adminsa om du har noen ønsker, eller behov for hjelp ingame. For jeg gidder ikke ha noe mer med deg å gjøre. Jeg har brukt mange timer på å hjelpe Daniel med å få serveren opp å gå slik at battlefield.no har noe å bidra med i spill samfunnet. Ikke akkurat som vi får betalt for den jobben vi gjør. Jeg er snart 27 år, og for gammel for dette tullet. Du gjør denne "jobben" mye vanskeligere enn den skal være. Det er et spill.. Det er veldig synd at du har et sånn hat mot det vi forsøker å få til her.

Over og ut

Vell... Jeg forsøkte i starten å være saklig, men når du begynner å hakke på meg og kommer med usannheter....

Skal jeg bare sitte her å nikke og smile og synes det er greit?

Hadde du svart meg på en skikkelig måte, så hadde også jeg svart deg tilbake skikkelig.

Du ber nå om det.

Edit: Har hvertfall fått formidla at Cold Weather "not working as intended"..... over og ut

Vell... Jeg forsøkte i starten å være saklig, men når du begynner å hakke på meg og kommer med usannheter....

Skal jeg bare sitte her å nikke og smile og synes det er greit?

Hadde du svart meg på en skikkelig måte, så hadde også jeg svart deg tilbake skikkelig.

Du ber nå om det.

Edit: Har hvertfall fått formidla at Cold Weather "not working as intended"..... over og ut

Det handler om måten du formidler dette på. Du viser totalt mangel på respekt og innsikt i hvordan vi driver dette.

Dette syns jeg er rart, med tanke på at du har sittet som admin her og vet veldig godt hvordan vi går fram og arbeider.

Vi setter veldig pris på tilbakemeldinger, men det må gå an å formulere seg på en folkelig måte selv om dette plager deg.

Utspill og holdninger som du viser her gjør dette til en veldig lite motiverende jobb for oss i staben. Ta deg sammen, du vet bedre.

Som andre har sagt er tidligere så er det helt frivillig å spille på serveren, om det vi gjør med serveren gjør deg så jævla forbanna så skjønner jeg ikke hva du fortsatt gjør her? Trenger vel ikke minne deg på at dette er spill og at vi prøver å skape en plattform for flest mulig spillere og hvor hovedfokus er at man skal ha det gøy.

Kanskje du skal lese igjennom din egen tråd igjen? Mye gode tips til gode holdninger og tiltak for økt trivsel på våre DayZ-servere.

Kaster nok bensin på bålet her, men det finnes grenser.

Helt enig med deg Senator, men det eneste jeg burde ha endret på i min første post i denne diskusjonen er siste linje.

Jeg var litt småhissig og amper når jeg skreiv det.

Så det beklager jeg.

Jeg vet godt hvordan ting fungerer og at dere tar det opp og diskuterer det internt.

Jeg som spiller skal ikke begynne å diktere hvordan ting skal være. Men jeg var såppass forbanna når jeg begynnte å poste, fordi jeg mener endringen som har blitt gjort har ødelagt min spillglede totalt, så formulerte jeg meg ikke riktig.

Men måten Kakkis svarte meg videre på ble jeg bare mer og mer provosert og valgte å begynne å bli sarkastisk og deretter uhøfflig etter hvert som diskusjonen ble dratt videre.

Kakkis hivde bensin på bålet så det holdt, så jeg ble mer og mer forbanna.....

Det er ikke å legge skjul på at jeg og Kakkis har aldri gått godt sammen. Har bestandig vært gnissninger, selv når vi begge var admins.

Hadde Kakkis heller tatt min første post på en god måte og takket for tilbakemeldingen og at det ville bli tatt opp i admingruppa så hadde det ikke blitt denne barnslige diskusjonen heller.

Så her bør vi begge ta vår del av skylden. Jeg legger meg uansett langflat og beklager.

Jeg burde gått ut å lufta meg og tatt en kaffe og en røyk og roa meg litt ned før jeg begynnte å poste.

Dere har gjort en kjempejobb med serveren hittil. Men den cold weather greia ødelegger min spillopplevelse til di grader.

Som jeg sa... hadde det kun vært sånn at det gikk litt raskere at temperaturen gikk fra rød til blå, og enda raskere oppe i fjellene så hadde det vært helt fint.

Men når du begynner å riste når du spawner inn og da er temperaturen bare på lyserød..... da kjenner jeg at jeg blir en smule forbanna.

Du skal jo ikke begynne å riste før temperaturen er blitt blå.....

• Like 3

Ser ikke ut som folk vil ha railgun, bloodsuckers eller evr så da står vi nok over det for denne gang.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...