t3mpLarz 16 Report post Posted September 28, 2015 Map: Zavod - Nightshift (husk å "kjøpe" og laste ned gratis DLC) Representantene for det norske laget, er som følger. Commander: Pladsen Alpha Squad - Heli dkt - Squad Leader Jokiforce PzN Knuddy Bonecrusher1110 Bravo Squad - Tank Reppelars - Squad Leader Glost qed Entreri FarangNakMuay Charlie Squad - Light Tank TheStho11 - Squad Leder Cryptic Rocky_Killer_87 Prixmyo SniperMats Delta Squad Kampsauen - Squad Leder 0lzen haavik90 Jottototto Lothe-pus Echo Squad Helx94 - Squad Leder Alexhit91 SirSkrikerunge bjarte00 Foxtrot Squad gummirev - Squad Leader Pr0stex sHAGGER93 topguN Golf Squad Brattus m1cro0play wini (smurfystre) NBFC drxxxBigshot Commander og SquadLeaders bør avtale tid for å samlast for å legge taktikk i forkant av bigwar og sjekke at whisper fungerer. Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted September 28, 2015 SQ og kjøre LETT stridsvogn??? haha gl hf 2 Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted September 28, 2015 Dette blir bra =D 1 Share this post Link to post Share on other sites
t3mpLarz 16 Report post Posted September 28, 2015 det blir bra det, thestho light tank er jo som en bil og regne ;p Squad leder kan dere bytte internt i gruppa 1 Share this post Link to post Share on other sites
TheStho11 32 Report post Posted September 28, 2015 . . . <--- er ikke dette en MBT? det blir bra det, thestho light tank er jo som en bil og regne ;p Squad leder kan dere bytte internt i gruppa har ikke lappen engang! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 28, 2015 Lykke til Share this post Link to post Share on other sites
t3mpLarz 16 Report post Posted September 28, 2015 reguleringen for førerkort regnes ikke på lukket bane, eller privat avsperret eiendom. Om jeg setter PW på serveren har du lov ;p 1 Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted September 28, 2015 Desuten skal han vel ha en gunner med så da blir det som øvelseskjøring 1 Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted September 28, 2015 Heiaheia Share this post Link to post Share on other sites
Norsen 1 Report post Posted September 29, 2015 hvis "Pladsen" eller da Pladask er meg signa jeg ikke opp som commander :-/ Share this post Link to post Share on other sites
alexhit91 0 Report post Posted September 29, 2015 La krigen Starte =D Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted September 29, 2015 Ser jeg er satt opp i Alpha som primært er heli. Det er så langt fra min ekspertise som overhodet mulig Skyte HS kan jeg, men flyvning må jeg overlate til andre. Share this post Link to post Share on other sites
t3mpLarz 16 Report post Posted September 29, 2015 jeg går online i 17:00 tiden, om det er noen som har spørsmål om laget eller ligende, er det bare å ta kontakt, jeg sitter nede i bigwar seksjonen. Share this post Link to post Share on other sites
Pladsen 0 Report post Posted September 29, 2015 Som jeg skreiv i avmeldingstråden så er jeg ikke så hypp på å være commander. Har ikke spilt commander i det hele tatt i bf3 og bf4... Tror ikke jeg meldte meg opp som commander heller i grunn Om mulig hadde det vært artig å spille med SniperMats og Prixmyo da jeg spiller med dem til vanlig Share this post Link to post Share on other sites
t3mpLarz 16 Report post Posted September 29, 2015 du hadde huka av for commander Share this post Link to post Share on other sites