Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Vi blåser liv i DayZ

Recommended Posts

Nice, kjempe bra :)

er jo et veldig spennende kart. jeg var mest forelska i warefare modden til arma2, men dayz er også kult, starte uten kart eller formeining om kor du kan vær, og leite etter de mest basic ting. passer utmerket :D

Kan være en ide å få den opp på serverlisten, hint hint :)

Samt info om hva som trengs av mods, evt. launchers.

• Like 1

Jeg tror jeg ikke kommer til og spille det men det kan være at jeg sjekker kartet ut. men det jeg kommer til og prøve ut serveren deres på Arma 3. Har ikke gjort det før men skal sjekke det ut på fredag, lørdag eller søndag.

Arma 2: DayZ Overpoch Plaindog :)

DayZLauncher > Søk "Final Apocalypse" > Launcher laster ned nødvendige mods automatisk når du klikker på serveren (Epoch, Overwatch og Namalsk) > Join the fun :)

Serverfilene er ikke sluppet for DayZ Standalone enda, vi skal selvfølgelig sette opp en server så raskt de lanseres :)

1. Arma 2 + Arma 2: OA + evt. DLC'er (DLC'er er valgfritt, gir bare litt bedre texturer på noen assets)

2. Start opp begge spillene en gang hver, kan så lukkes.

3. Last ned DayZLauncher

4. Start opp launcher > Filter > Name="Final Apocalypse"

5. Last ned nødvendige mods (Epoch, Overwatch, Namalsk) Dette skjer automatisk ved klikk på server.

6. Join serveren når mods er ferdig nedlastet

How dare you criticize The Sims!

If people weren't being assholes(yes, its allowed but you're still an ass if you do it) and camping the traders we wouldn't have to enforce rules like these.

• Like 2

How dare you criticize The Sims!

If people weren't being assholes(yes, its allowed but you're still an ass if you do it) and camping the traders we wouldn't have to enforce rules like these.

det är DayZ "Överlevnadsspel" Kan man inte acceptera man kan blir drept skall man nog inte spela denna typ av kategori.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...