Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Vi blåser liv i DayZ

Recommended Posts

http://www.battlefie...59#entry2364059

Och där tackar jag Daniel för att har gjort servern till något i stil med The Sims!

"- Safezone at the air trader(AWOL)."

ehhh......

Hadde heller trengt en safezone med en trader i nord, ja! Men er startet og bli endel baser rundt AWOL så kanskje like greit, så man slipper de flaggermusene som lusker oppe under takene der

Morten är inte riktigt nöjd.

Hahah

Du får landet om du kommer inn fra andre siden =) kan hende du kjører deg fast i det statiske flyet da, Men kan sku den løs med en bil =)

http://www.battlefie...59#entry2364059

Och där tackar jag Daniel för att har gjort servern till något i stil med The Sims!

"- Safezone at the air trader(AWOL)."

ehhh......

Hadde heller trengt en safezone med en trader i nord, ja! Men er startet og bli endel baser rundt AWOL så kanskje like greit, så man slipper de flaggermusene som lusker oppe under takene der

Morten är inte riktigt nöjd.

Hahah

Du får landet om du kommer inn fra andre siden =) kan hende du kjører deg fast i det statiske flyet da, Men kan sku den løs med en bil =)

Yepp jag vet :)

Men Morten brukte autolanding funktionen här, Det är ju bara idioti att har ett plan ivägen där då :p

Shit så det var det som skjedde. Var nede ved vannet der da jeg plutselig hørte den eksplosjonen haha. Synd at Dayz bugget ut og knekte beina mine i en dør og drepte meg etterpå. Fucking annoying

Shit så det var det som skjedde. Var nede ved vannet der da jeg plutselig hørte den eksplosjonen haha. Synd at Dayz bugget ut og knekte beina mine i en dør og drepte meg etterpå. Fucking annoying

Trur du liker deg jeg plaindog, sett deg endel innpå i helga ;)

Ja det er et kult spill. Skulle ønske at det var litt mindre bugs. Når man er en noob, har funnet masse bra utstyr og føler at man er litt ovenpå så er det ødeleggende for moralen å dø av en dør som lukker seg og knekker begge beina dine.

Ja det er et kult spill. Skulle ønske at det var litt mindre bugs. Når man er en noob, har funnet masse bra utstyr og føler at man er litt ovenpå så er det ødeleggende for moralen å dø av en dør som lukker seg og knekker begge beina dine.

Det er litt av sjarmen det :wub:

hehe meget mulig :D Men fett er det. Liker pvp aspektet. rimelig brutalt. Driver å installerer Breaking Point til Arma 3 nå for å titte litt :)

BP er ganske moro.

Hadde Breaking Point hatt et ordentlig system for å bygge baser og ikke kun de blueprintsa man fant, hadde jeg nok spilt det en god del.

Lenge siden jeg har hatt det så gøy i A2, kudos til admin(s).

Hadde glemt hvor gøy Namalsk er.

Veldig trigger-happy pew pew, men med så mye high-end loot at det døden er ikke sååå scary.

Det sagt, lenge siden hjertet har slått så fort og adrenalien pumpet så hardt.

Stor kos!

mvh

Rincewind

• Like 4

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...