cri74 880 Report post Posted September 14, 2015 Kommer i oktober Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 24, 2015 Betaen varer fra 8-12. oktober på samtlige platformer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DonNicolai 1 Report post Posted September 28, 2015 Kommer betaen på pc? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted October 2, 2015 Gleder meg som en unge! Må si at jeg koser meg fortsatt med Battlefield 4, men det er et eller annet med det spillet her som gjør at jeg tror det vil stjele oppmerksomheten min. Håper det lever opp til forventningene 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 2, 2015 Kommer betaen på pc? Jepp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted October 7, 2015 Noen som er keen på å spille litt sammen? PC of course. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted October 7, 2015 Er betaen ute? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted October 7, 2015 Kommer i morgen så vidt jeg kan se? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted October 7, 2015 Kan jo bare omdøpe eller lage en ny Battlefront-kanal på Mumble, så møtes man der? Nei, den kommer i morgen (kanskje i natt), Skogens Mann. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted October 7, 2015 Sjekk ut vår direktesending og gjør deg klar. May the force be with you! Quote Share this post Link to post Share on other sites