Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
aviate

Hellfragger csgo lag??

Recommended Posts

Hei mitt navn er Fredrik "aviate" Jakobsen. Jeg og mitt lag lurte litt på om Hellfragger hadde noe csgo lag. Om ikke om dere var intressert i et. Vi er Globals (har lite å si med mm rank for tiden) men ja. Vi skal pracce 4-5 dager i uka med ca 4-5 timer hver gang. Vi skal først delta i Telenorligaen nå senere i denne månden. Etter dette vil vi nok delta i flere online turneringer som ESEA og FACEIT. Vi vurderer senere lans også. Kommer litt ann på online resultater. :)

• Like 2

Hellfragger.no lag hadde vært fantastisk gøy å følge fra et redaksjonelt ståsted i alle fall :) Nå er det jo både liga og kupper på rullende bånd her i Norge ser det ut til. Som Hellfragger.no lag, som forhåpentligvis sparker fra seg med tanke på hvor mange drevne spillere som henger rundt på forumet her, så burde jevnlige artikler og oppdateringer også gi grunnlag for sponsor. Fra foreningen tipper jeg at et slikt lag vil få all den støtten foreningen har mulighet til å gi.

Får håpe noen av HF.no veteranene ser tråden og plukker opp på ide'en :)

• Like 1

Dette hadde vært artig, ja!

Hva er lagnavnet deres i Telenorligaen? Har meldt meg på med 4 andre venner som laget throwit.no. Møter vi dere blir vi nok knust heftig da vi bare er LE :p Lykke til uansett!

Hellfragger.no lag hadde vært fantastisk gøy å følge fra et redaksjonelt ståsted i alle fall :) Nå er det jo både liga og kupper på rullende bånd her i Norge ser det ut til. Som Hellfragger.no lag, som forhåpentligvis sparker fra seg med tanke på hvor mange drevne spillere som henger rundt på forumet her, så burde jevnlige artikler og oppdateringer også gi grunnlag for sponsor. Fra foreningen tipper jeg at et slikt lag vil få all den støtten foreningen har mulighet til å gi.

Får håpe noen av HF.no veteranene ser tråden og plukker opp på ide'en :)

:D tenkte kanskje om vi kunne være noe for deres interresse mitt lag altså!:D

Dette hadde vært artig, ja!

Hva er lagnavnet deres i Telenorligaen? Har meldt meg på med 4 andre venner som laget throwit.no. Møter vi dere blir vi nok knust heftig da vi bare er LE :p Lykke til uansett!

Spiller under DedicatedRejects CSGO. Blir en litt rotete start under kvalikken for oss så får se hvordan det går haha.. Vi skal tryoute IGL og det er jo viktig å ha :p og han ene skal jobbe under kvalikken -.-

Hadde vært gøyt å være med på Hellfragger sitt lag, men er bare LE og har to knuste håndledd, så formen varierer dag til dag :p

Lykke til ihvertfall :)