Daniel- 1,200 Report post Posted July 15, 2015 På tide dette storspillet fikk sin egen tråd Noen andre som spiller? Kun 140 kr på Steam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted July 15, 2015 Spiller litt når jeg har tid ja. beste tidsfordrivet på lenge. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted July 16, 2015 Er syyykt gøyt! Løp og kjøp! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted July 16, 2015 Forventer å se fantastiske aerial goals i denne tråden etterhvert Edit: Vil bare anbefale på det sterkeste å koble til en kontroller til PCen om du ikke spiller på PS4. Gjør alt mye bedre...eller så er det bare jeg som er vant med det fra PS3 og Supersonic-tidene... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted July 16, 2015 Forventer å se fantastiske aerial goals i denne tråden etterhvert Edit: Vil bare anbefale på det sterkeste å koble til en kontroller til PCen om du ikke spiller på PS4. Gjør alt mye bedre...eller så er det bare jeg som er vant med det fra PS3 og Supersonic-tidene... Knuser deg med begge hendene bak ryggen mens jeg smasher hauet i kontrollern... Noen bør ihverffall fått tapet ett par fingrer isammen før dem spiller.. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted July 16, 2015 True dopehawk.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted July 17, 2015 OMG! My feelings. I'm feeeeelings. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted July 20, 2015 Årets save? http://youtu.be/oQCzCqRIZ60 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted July 22, 2015 Jeg stemmer i. Nettopp testet det og det er FANTASTISK moro Hvis noen skal spille en gang så må de si ifra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted July 22, 2015 Hehe, så ganske morro ut det der, må kanskje på innkjøp en dag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted July 23, 2015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TerroR93 1 Report post Posted July 23, 2015 DRIT gøy å verdt pengene 4 sure Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted July 24, 2015 Fornøyd med dette flyvende målet. Kommer forhåpentligvis flere! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 25, 2015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted July 25, 2015 Ingen ranked enda :o Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted July 26, 2015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted July 28, 2015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sArskorpe 16 Report post Posted July 29, 2015 (edited) Thumbnail HELP!? Husker ikke hvordan jeg får d til Edited July 29, 2015 by Daniel- 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted August 1, 2015 http://www.digitaltrends.com/gaming/rocket-league-free-map-utopica-coliseum/ Kommer nytt map om noen få uker. (Dessverre) går de for samme fasongen som på den første banen. Litt forskjellige type baner som dem hadde i eneren, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, har dem hintet om kommer på et senere tidspunkt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 5, 2015 Rocket League turnering på Gamer.no førstkommende fredag kl 18. 2v2. Meld dere på! http://www.gamer.no/turneringer/2v2-rocket-league-turnering-pc/2060/ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sArskorpe 16 Report post Posted August 8, 2015 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted August 14, 2015 45 of 45 (100%) achievements earned Endelig..!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 14, 2015 Trodde ikke folk flest brydde seg om achievements på Steam. Blir like tullete som trading cards spør du meg. Men kudos Eragon Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted August 14, 2015 Trading Cards er awesome, selge for cash og kjøpe DLCs for Quote Share this post Link to post Share on other sites