Sign in to follow this  
bshagen

AMD Launch: Følg lanseringen live her!

Recommended Posts

Ja, egentlig. Mest pga prisen, toppkortet vil komme med pris på $650, som er det samme som 980Ti, og de hevdet at det skulle være verdens raskeste GPU. Den Nano-versjonen var jo også veldig spennende. Jeg venter litt til det kommer noen benchmarks, så skal jeg slenge sammen en artikkel. :) Men absolutt, det ser ut som AMD har fått til noe bra denne gangen. :)

Det fortjener dem hvertfall :)

Det er jeg enig i. Jeg er veldig glad for denne lanseringen, håper dette fordeler markedet litt bedre, det har vært en kjedelig GPU sesong egentlig, det er liksom bare vært Nvidia. Jeg kommer nok til å fortsette å ha Titan X frem til neste år, men kanskje betyr dette at AMD kan utfordre Pascal også? Det er i alle fall spennende, gleder meg til vinteren nå! :D

Nano kortet var jo lite og søtt :) og den smal form pcen må vel koste ett halvt statsbudsjett .P

Har alltid vært fornøyd med AMD (ATI <3 ) når jeg har hatt dem. Mittt gamle HD4770 var jeg veldig fornøyd med, har nå et GTX 780 som jeg også er veldig fornøyd med, det kortet er stille som en mus.

Venter spent på bench fra deg hagen, blit lett et AMD kort hvis dem har samme eller tilsvarende ytelse som GTX 980. :)

Hawkhill, har du bare kjøpt radeon en gang? :p Isåfall er du innhabil :D