Arinomi 0 Report post Posted February 7, 2017 Kunne også tenke meg en invite hvis noen har en til overs, er superhyped for det spillet Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 7, 2017 Betaen er over dessverre. Share this post Link to post Share on other sites
Arinomi 0 Report post Posted February 7, 2017 Ah svarte da :/ Jaja, er man treg så er man treg. Får vente til release da. Virket det gøy? Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 7, 2017 Syns kjøringa var litt sugen men resten funka. Fikk dog kun spilt i litt over en times tid så vet ikke helt. Blir nok kjøp uansett 1 Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted February 7, 2017 Thou shalt not preorder! spesielt ubi sine spill Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted February 7, 2017 Spoiler After watching the E3 2015 reveal trailer ....alot.... i feel a bit disappointed. I have high expectations for Wildlands. Graphics and environment, cant complain really. For a tactical shooter, Wildlands needs more immersion. A optional cover-system would work beautifully. At the moment it feels more like GTA V, run and gun. The AI responds pretty good, but i'd wish they also had a tactical strategy to flank me and my group so i had to put more effort into planning the attack - advance and secure. Ive played with a group and the game does not reward team play, nor does it punish the lack of it. I can imagine trying to complete a hard objective in checkpoint turns - step by step, getting really upset by not being able to complete it, needing a good group. As the mission progress it will eventually be really dangerous to turn back, or escape when we finish. There are way to many helicopters, does really Bolivia have a chopper at every 150 meters? It results in the group breaking up and players just running for choppers and taking the "easy way out". It kind of destroys the immersion of escaping a conflict area and the feeling of being in a dangerous fight with a <enemy force> who should be in control, my group and me being the disrupting group of ghosts. You might as well end the mission with a loading screen or a button to fast travel to base after completing a objective - it a loss of potential immersion and high strung nerves that could be in this game I imagine fast driving through the hills while my back seat driver try to read the map, shouting on VOIP as we escape, and my other two team members shooting out the window. Now that would be some epic game memories to take away from Wildlands. The criminals do not run patrols or gather intel against me, or fight back, that would be a natural thing for a druglord and cartel to do, they would turn up the pressure - attack and terrorize - try to get rid of me. Forcing me and my group on the run - i imagine the cartel own the territory and pay informants to track me down. Being seen or failing a mission will result in a setback and potentially loosing the grip and progress of the mission. I wont talk about vehicles and helicopter, 5 pages of complaints should lift an eyebrow. Its just terrible I hope this beta is a early version of the game Min feedback - med potensiell spoilers Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted February 10, 2017 2 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 10, 2017 Hadde det stått "The Ultimate Military Simulator ..." skulle jeg sagt meg enig. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted February 12, 2017 Hva er inntrykket generelt da, etter å ha spilt dette? Mistet dessverre betaen og har kun sett litt gameplay-videoer her og der. Er dette et spill å følge med på, eller kommer dere til å skippe det? Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted February 13, 2017 2 timer siden, Its a war out here skrev: Hva er inntrykket generelt da, etter å ha spilt dette? Mistet dessverre betaen og har kun sett litt gameplay-videoer her og der. Er dette et spill å følge med på, eller kommer dere til å skippe det? For min del kommer jeg til å skippe det helt. Skuffet veldig, mye som faktisk SUGER i spillet (kjøring, AI osv..) Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 10, 2017 La Gringa.... Katrine Svendsen Forresten området til General Baro var hillarious med 3 spillere. Det var så Daniel, Perry og jeg satt å hvisket til hverandre. Jeg fikk nytt håp til spillet og oppdragene var såpass spennende å gjøre sammen - jeg trekker tilbake det jeg sa. Full immersion Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 10, 2017 Katrine Svendsen? Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 11, 2017 Spoiler http://ghostrecon.wikia.com/wiki/La_Gringa https://www.google.no/search?q=Carly+Thomas+Smith.&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=9m7EWJzeIeTYgAaS3aeADA Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted July 24, 2017 Morsomt, men basert på hvordan serverstrukturen funker?? Meh... Skutt rundt hjørner, bullet travel time... Share this post Link to post Share on other sites
lululuhai21 0 Report post Posted August 5, 2022 (edited) De klippene dem har vist sålangt viser noe helt annet enn trailerne først gjorde ihvertfall. Veldig laber grafikk og spillbarhet. SKEPTISK! mobdro vidmate Edited August 8, 2022 by lululuhai21 Share this post Link to post Share on other sites