Sign in to follow this  
Gambler

Gambler prøver seg på køstom vannkjøling

Recommended Posts

Etter å ha siklet på bygget til bshagen ei stønn nå fikk jeg endelig ut fingern og handlet meg litt deler.

Jeg og hagen dro innover til digital impuls for og hente deler, men allerede da jeg skulle svinge av E18 og inn i byen begynte pulsen og stige og nervene kom sigenes. Hjalp ikke veldig mye at hagen sitter ved siden av og lirer ut av seg at han bare sitter på så han driter i hva som skjer. For en som kommer fra lander der rundkjøringer har to utganger og lite lyskryss var det mildt sagt ikke noe gøy.

Men vi kom oss fra og hjem igjen etter mye om og men og feilkjøringer :p

Og med 5timer på meg til og sette alt sammen før fruen kom hjem fra jobb (for hu veit jo selvsagt ikke noe om dette :p ) så var det bare og sette igang :)

Handle liste:

- phantex enthoo pro

- 1stk 360mm

- 1stk 240mm

- 2stk 120mm

- 1stk EK supremacy EVO CPU blokk

- 2L EK blood red

- EK pumpe/res

- 3m slange

- 18 koblinger

VtAtfTj.jpg

Her er vi igang med og planlegge slangeveier og mulige løsninger på div problem ( litt store skjermkort )

yFImjvo.jpg

Her har vi klart og få alt på plass og ferdig luftet 30min før dragen kom i hus :D

5pOsY9N.jpg

Så nå venter jeg bare på vannblokkene til skjermkorta som skal komme fra tyskland i løpet av et par uker håper jeg, da kommer det noen nye bilder :)

kIObhRu.jpg

• Like 6

Ja det er gøy og prøve, ser mye jeg ville ha gjort annerledes nå når jeg er ferdig :p

Får muligheten til og ordne opp i der når jeg må tappe det når vannblokker skal på :) må få fikset strøm til gpu på en penere måte, blir nok ny psu som jeg håper har bløtere ledninger.

Ikke at det har så mye og si, men for 5-6 tusen får man jo det man trenger til custom kjøling, har man litt interesse for pc så er ikke det den verste summen og måtte ut med for å få litt ekstra i kabinettet :)

Den rødfargen ble fin syns jeg, åssen er den når det mørkt? Lyser den opp i LED-lampene dine? :)