Its a war out here 236 Report post Posted May 28, 2015 Har kommet i en liten diskusjon vedrørende en vits. Ville dere klassifisere det følgende en vits? Hvis du koker opp tevannet, så trenger du kun å varme det opp dagen etterpå. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 28, 2015 Først ginger-tråden nå dette? Feil forum og Hører vel hjemme i pratetråden. Dårlig vits isåfall. Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted May 28, 2015 En gåte i et mysterium.... Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted May 28, 2015 1 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted May 28, 2015 HAHAHAHAHAHA!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted May 28, 2015 Em...wat Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted May 28, 2015 Er denne og eh.. ja.. den andre tråden kanskje et resultat av litt laber aktivitet her om dagen? Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted May 29, 2015 Er denne og eh.. ja.. den andre tråden kanskje et resultat av litt laber aktivitet her om dagen? Synes vi har vært svært aktive, jeg! Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted May 29, 2015 Er denne og eh.. ja.. den andre tråden kanskje et resultat av litt laber aktivitet her om dagen? Føler du deg truffet av den andre tråden, Senator? Share this post Link to post Share on other sites
Lydløse 114 Report post Posted May 29, 2015 Den vitsen sklir rett inn i mitt repertuar av vitser til trege nattevakter Godkjent! Share this post Link to post Share on other sites
bshagen 125 Report post Posted May 29, 2015 Hva er det her? Jeg som trodde jeg hadde dårlig humor? Share this post Link to post Share on other sites
Jck 20 Report post Posted May 29, 2015 Den som ikke skjønner vitsen, synes selvsagt at det er dårlig humor . Det er en vits og den er hysterisk. Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 29, 2015 Dette er jo på linje med "hvorfor krysset den døde babyen veien?" Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted May 29, 2015 Klart det er en vits. Det er et kort utsagn ment å utløse latter gjennom en overraskende vending. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted June 4, 2015 Herregud, haha. Hadde helt glemt at jeg lagde denne tråden. Flott å se at det fortsatt er liv i mange av dere, til og med utenfor pratetråden (som jeg mener undertrykker folk som vil lage egne tråder). Takk også for gode svar og tilbakemeldinger. Dette her begynte egentlig som en diskusjon på et vors og vi har aldri helt klart å legge det fra oss. Jeg mener at det er en vits, riktignok ikke en god en, mens andre mener at dette ikke kan kvalifiseres som det. Ser det er delte meninger her på bruket, men det er da noen som er enig med meg. Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted June 4, 2015 Jeg skjønner den fortsatt ikke. Kan noen forklare poenget? For meg virker det bare som en ulogisk påstand Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted June 4, 2015 Jeg skjønner den fortsatt ikke. Kan noen forklare poenget? For meg virker det bare som en ulogisk påstand Den er jo kjempedum, men på samme måte som man bare trenger å slenge pizzaen fra igår i mikroen så trenger man bare å varme opp vannet som allerede er kokt tidligere. HAHAHAHAHAH osv... Share this post Link to post Share on other sites