Sign in to follow this  
Multicyber

Ginger eller ei?

Recommended Posts

Det her er toppen av idioti, I know.. Jeg sier hun her er GINGER/redhead, mens andre sier hun er blond...

Ja, sitter å diskuterer dette nå. Den kan slettes etter det er kommet ett "svar"

DISCUSS

Sophie-turner-portraits-at-rome-film-festival-_1.jpg

MV5BMTgyNzE5OTkzMV5BMl5BanBnXkFtZTgwNzM4ODAzMjE@._V1_SY317_CR1,0,214,317_AL_.jpg

først må du laste opp et bilde så vi kan se! :p

Tror bildet er bugga, men er i hvert fall Sansa Stark.

Først og fremst, det er stor forskjell mellom ginger og rødhåret.

know-the-difference-red-hair-ginger.jpg

Ved siden av mørkt hår og lyst hår, er det veldig tydelig at hu har rødt hår, hvis vi er nødt å sette det svart på hvitt.

MV5BMTQzNzU3MzU5OF5BMl5BanBnXkFtZTcwMTQzMzEzOQ@@._V1__SX2050_SY1078_.jpg

Desverre er det mange som skjuler sin ginger'ness med sminke, så det har blitt vanskelig å spotte en ginger idag enn det har vært tidligere. Noen går nå så langt som å farge håret. Den eneste sikkre måten har nå blitt å ta "nisse-testen"; Stryker den mistenkte godt på kinnbeina til en evt finner fregner.

Prøvde å søke opp definisjonen på ginger, men fikk litt varierende svar. Noen steder definerer en ginger med rødt hår, fregner og blekt skinn. Andre steder ble det definert med kun rødt hår. Vi kan vel trygt påstå at Sansa Stark i det minste kan diagnoseres halvt ginger?

Vil nå mene de uttrykkene er svært flytende og kontekst-avhengig. Alltid oppfatta ginger som noe mer nedsettende, altså en rødhåret person man ikke liker, mens redhead ofte brukes om de med rødt hår man liker. Ikke at jeg tør å påsta det faktisk er slik, bare sånn jeg har oppfatta det :p

Er jo også mange grader av rødt hår, fra rødbrunt helt til knallrødt. På norsk er nok dette litt mer enkelt siden vi bare kan si "har rødt hår". Sophie Turner (Sansa) har rødt hår, samme med hun som spiller Melisandre ( :wub: ) og hun som spilte Ygritte.

Er ganske stor fan av rødt hår :tafse:

• Like 1

Ser dette opptar deg mye, så jeg pløyde igjennom litt internett.

"Williams doesn't need to worry though. Apparently, the naturally blonde Turner is not immediately recognizable as the redheaded Sansa. "My parents, friends and the people that watch the show always ask if I'm another character because of the hair color," Turner explains.

Kilde

Blonde gone redhead. Enda en kilde for verifisering: http://healthyceleb.com/sophie-turner-height-weight-body-statistics/21212 .

• Like 1

Beste, og ofte eneste, måte å verifisere rødt hår er å sjekke om "the carpet matches the drapes". Samme gjelder forøvrig blondiner.

Men kjekt å vite, nå kan jeg unngå å bli lurt til sengs av en internasjonal tv-stjerne som jeg selvsagt kommer til å møte IRL og som selvsagt vil ha meg til sengs :lol: :lol:

Beste, og ofte eneste, måte å verifisere rødt hår er å sjekke om "the carpet matches the drapes". Samme gjelder forøvrig blondiner. Men kjekt å vite, nå kan jeg unngå å bli lurt til sengs av en internasjonal tv-stjerne som jeg selvsagt kommer til å møte IRL og som selvsagt vil ha meg til sengs :lol: :lol:

Hvem vil vel ikke det? :wub:

Faen for en jævla fail thread :p Fiks bildet din nisse

Problemet kommer fra å linke direkte til bilder på IMDb.

For og si det sånn, driter en lang marsj i om Sophie Turner er ginger eller ei hun er ei MEGET pen dame!

• Like 1