Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Umlaut

Grafikkinnstillinger til Ultra

Recommended Posts

Hvordan optimaliserer dere deres grafikkinnstillinger på Ultra for å få best mulig spillopplevelse? Jeg fulgte en guide jeg fant hvor man i grunnen satte alt på low og fjerna alt av effekter for å enklest mulig kunne eliminere motstandere, men fant ut at jeg vil utnytte mitt relativt gode skjermkort og heller spille på Ultra. Ulempen da var at skjermen "skurret" når jeg ble skutt etter, en uønsket effekt blant annet.

Så hvordan optimaliserer dere innstillingene?

PC-specs hvis det er relevant: http://i.gyazo.com/8ac932be78a1b884de34b04b27dd56ef.png

feea99bb83.jpg

Skrur av alt som er post - processing og antialiasing post, antialiasing deffered (alle drar FPS). FOV til omkring 85-90 og vertical sync off (for å se mer og ikke lukke spillet til 60 fps). Det eneste jeg liker å ha på ultra er mesh quality og terrain quality. Resten er lit medium til high. Spiller selvfølgelig på fullscreen og med hensikt at jeg ønsker pen grafikk uten å ofre så mye fps. Blur er skrudd av i en annen meny og jeg har satt network smoothing til ca 10-20 avhengig av server jeg spiller mye på

• Like 1

Prøver den, cri74. Ellers lar du bare de andre innstillingene stå? Testet FPSen med dine innstilliger, og lå på 100-140, så skal gå bra.

I forrige oppdatering er det en del innstillinger som lar deg skreddersy, blant annet farger i hud osv. Det er jo smak og behag. Du har også muligheten til å bestemme aim i uniform aiming, der burde du se videoer og lese l7tt om hva det egentlig har å si. Med det sagt så er sannsynligvis alle dine innstillinger default, og dermed lette å tilbakestille. Det som har med aim, mus akselerasjonen, raw input og aim, er en vanesak og noen innstillinger kan kanskje hjelpe på opplevelsen og treffsikkerhet. Feks lavere musehastighet, mer FOV, større minimap, ryddigere HUD osv. Men jeg tror mye er gjort med et skarpt og fint bilde på 110 fps og en renere nettkode med smoothing til minimum ☺

• Like 1