Daniel-

ARK: Survival Evolved

Recommended Posts

Yeah, they even my base with the ground, a metal house with vault in it, all gone.

So, is there a possibility of a reset to a previous time, or do I have to start over again on a different server? I had put so much effort into this one...

Alot of People lost their things due to those People that came by only to destroy bases.

This was caused by data transfer was enable, we have turned this off now and hope to not encounter theese shit Kids anymore. Its up to you if u want to continue on our server.

Servern er oppdatert.

Vi har gjort et forsøk nå med PvE fra Kl.23:59 - 12:00.

Da har vi 12timer med PvP der di fleste er online og 12timer med PvE der di fleste sover.

Vi får prøve å se åssen det går til å begynne med, så kan folk komme med innspill på tweeking av tidspunkter :)

Ingen som spiller dette mer da? Lenge siden jeg har spilt, og kan si at utviklerne ikke har liggi på latsiden i allefall, for her var det mye nytt! :D

BF.no server igjen snart? ;)

• Like 1

Lenge siden jeg har spilt det nå(et par måneder før vi stengte serveren).

Har det blitt ordentlig optimalisert? Ser artige ut de nye områdene som har kommet.

Får vel gi det et nytt forsøk til vinteren, for mye å spille frem til da :p

• Like 1

Lenge siden jeg har spilt det nå(et par måneder før vi stengte serveren).

Har det blitt ordentlig optimalisert? Ser artige ut de nye områdene som har kommet.

Får vel gi det et nytt forsøk til vinteren, for mye å spille frem til da :p

Bedre enn det det var føler jeg, launch er vel satt til august tror jeg. Kan du ikke hoppe inn på server, og se om du får feelingen på hvordan ståa er? Admintool er ute også btw ;)

Jeg var innom for noen dager siden og det var en del nytt ja. Sluttet å spille for noen mnd siden, vil vente til det blir lansert, var redd for å spille meg lei før det kom ut ;)

Er usikker på om en BF ark server nå er lurt, men hvis vi hyper det litt før relase og har en server klar til da tror jeg det blir bra. :)

Jeg var innom for noen dager siden og det var en del nytt ja. Sluttet å spille for noen mnd siden, vil vente til det blir lansert, var redd for å spille meg lei før det kom ut ;)

Er usikker på om en BF ark server nå er lurt, men hvis vi hyper det litt før relase og har en server klar til da tror jeg det blir bra. :)

Hva syns du om det nå, i forhold til i fjor? Jeg ble veldig overrasket over progresjonen i alle fall :)

Spilte bare litt så fikk ikke sjekket så mye av det nye (som er MYE), FPS har økt med ca 10 og stuttering er redusert.

Spilte på en privat server med GOT-mod, steike det var mye tøffe ting.

Har ikke testet SOF etter det kom som eget spill...

Kjenner jeg gleder meg til release :D

Det ble også gitt ut et nytt kart for et par dager siden. The Center og finnes på Steam(og under DLC lista).

Sikkert moro. Leste noe om at det var Tolkien-inspirert, noe som definitivt gjør at jeg må teste det ila de neste 50 åra.