Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

ARK: Survival Evolved

Recommended Posts

Kan ta noe tid før der blir update da han ene er afk i helgen og han andre sover, så fort han våkner skal jeg mase på han :)

Så får bare beklage til dere som ikke får spillt imens, men dere kan jo benytte den fine sommer kvelden til litt sosialt og øl drekking ;)

er det lenge igjen?.. kjenner jeg begynner å gnisse tenner og får skikkelig abstinenser her mens jeg sitter å venter

Føler meg dum nå som patcha.. Hadde planlagt kvelden i dag til litt skikkelig ARK gaming :D Jaja, håper han våkner snart. Ellers må du få deg en teamviewer tilgang til å patche selv Gambler!

Hehe, ja, Daniel og silentspy pleier og være tilgjengelige stort sett hele døgnet, men når et spill patches opp til flere ganger i døgnet så må det regnes noe ventetid når 2 stk frivillige sjeler har påtatt seg jobben :)

I løpet av kvelden / natten er det gjort tenker jeg :)

I just fixed my laptop and the server is off? Wtf!?

Getting pretty sick of your attitude

Don't try to read attitudes from simple text, I did not mean to express what I wrote in a crumpy/angry fashion, more ironical.

aisann, ser det har kommet flyvende bugs... dreper de det de kommer over? siden dyra mine ble borte :p

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...