tobbelobben2 2 Report post Posted July 18, 2015 Update Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 18, 2015 Kan ta noe tid før der blir update da han ene er afk i helgen og han andre sover, så fort han våkner skal jeg mase på han Så får bare beklage til dere som ikke får spillt imens, men dere kan jo benytte den fine sommer kvelden til litt sosialt og øl drekking Share this post Link to post Share on other sites
Watchdog 0 Report post Posted July 18, 2015 It's getting lonely in there... XD Share this post Link to post Share on other sites
stevva 0 Report post Posted July 18, 2015 er det lenge igjen?.. kjenner jeg begynner å gnisse tenner og får skikkelig abstinenser her mens jeg sitter å venter Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 18, 2015 Bare å ta en øl folkens, silentspy sover fortsatt Share this post Link to post Share on other sites
tobbelobben2 2 Report post Posted July 18, 2015 Føler meg dum nå som patcha.. Hadde planlagt kvelden i dag til litt skikkelig ARK gaming Jaja, håper han våkner snart. Ellers må du få deg en teamviewer tilgang til å patche selv Gambler! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 18, 2015 Hehe, ja, Daniel og silentspy pleier og være tilgjengelige stort sett hele døgnet, men når et spill patches opp til flere ganger i døgnet så må det regnes noe ventetid når 2 stk frivillige sjeler har påtatt seg jobben I løpet av kvelden / natten er det gjort tenker jeg Share this post Link to post Share on other sites
tobbelobben2 2 Report post Posted July 19, 2015 Er serveren nede? Share this post Link to post Share on other sites
Watchdog 0 Report post Posted July 19, 2015 I just fixed my laptop and the server is off? Wtf!? Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 19, 2015 Its not updated yet, thats why you dont see it in the browser. Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted July 19, 2015 I just fixed my laptop and the server is off? Wtf!? Getting pretty sick of your attitude Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 19, 2015 da er vel servern oppe igjen Share this post Link to post Share on other sites
Watchdog 0 Report post Posted July 20, 2015 I just fixed my laptop and the server is off? Wtf!? Getting pretty sick of your attitude Don't try to read attitudes from simple text, I did not mean to express what I wrote in a crumpy/angry fashion, more ironical. Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted July 20, 2015 aisann, ser det har kommet flyvende bugs... dreper de det de kommer over? siden dyra mine ble borte Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 20, 2015 Nja, mauerne er jo ganske innpåslitne, å di nye flygedyra har jeg ikke møtt enda Share this post Link to post Share on other sites
Hybelmoskus 0 Report post Posted July 22, 2015 Hei! Er servern nede? eller bare jeg som ikke finner'n ? Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 22, 2015 Den er oppe den, har du lagt til servern i favoritter? Share this post Link to post Share on other sites
Watchdog 0 Report post Posted July 24, 2015 (edited) Have a nice weekend! Edited July 24, 2015 by Watchdog Share this post Link to post Share on other sites
tobbelobben2 2 Report post Posted July 25, 2015 (edited) 189 ute Får vi en update på serveren og ? Edited July 25, 2015 by Mrurge 1 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 25, 2015 Servern er oppdatert ja Share this post Link to post Share on other sites
Watchdog 0 Report post Posted July 29, 2015 (edited) I wonder when they're finally gonna release the buildable saddles. Edited July 29, 2015 by Watchdog Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 29, 2015 Soon i hope Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted August 1, 2015 Kommet flygende para nå? Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted August 1, 2015 Paraglider 1 Share this post Link to post Share on other sites