Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

ARK: Survival Evolved

Recommended Posts

Jeg har sagt du må skyte en og vente en stund, så skyte igjen...

Joa, men lvl30? Bør tåle litt mer enn 5 piler

Nei, men du må adde den til favorites med IP'n 51.174.147.14:27015

Gjøres på følgende vis:

Top of steam go to View -> Servers -> Favorites -> Add A Server -> Insert IP

Da er det bare å starte ARK når du har lagt den til der, og du finner servern på favorites ingame.

Edit: Litt dumt at den ikke vises i browser når man sorterer etter unofficial, vanskelig å få flere folk da :)

Edited by Cpt Awesome

Serveren har blitt oppdatert til den siste versjonen. Vanskelighetsgraden har også blitt økt fra 0.5 til 1.0.

Logget inn idag, alle dinos død, ALLE murene rundt der jeg bygger base er ødelagte, til og med foundations, har holdt på noen dager med øksa i skogen for den altså, og alt av utstyr og senger inne i basen er ødelagt, kun et tomt skal. Til og med crops og vannsystem er ødelagt. Drept av Kro, lvl 63 sto det også når jeg logget inn...

Angrep dem fordi de hadde angrepet basen drept dyr og personer somikke var pålogget i vår base i sør.

Så det jeg gjorde var bare å gjøre igjen ikke noe annet. dere hadde rasert basen i sør som vi hadde brukt mange dager på å bygge vi også.

Edited by Kroinho

Angrep dem fordi de hadde angrepet basen drept dyr og personer somikke var pålogget i vår base i sør.

Så det jeg gjorde var bare å gjøre igjen ikke noe annet. dere hadde rasert basen i sør som vi hadde brukt mange dager på å bygge vi også.

Du er klar over at å holde på sånt er imot reglementet på servern? Det står svart på hvitt at en skal gjøre så lite skade som mulig og ikke drepe dyr dersom de ikke angriper deg under et raid.

Dersom Eagleeye har angrepet basen deres og gjort unødvendig mye skade, så ta det opp med admin.

• Like 1

Du er klar over at å holde på sånt er imot reglementet på servern? Det står svart på hvitt at en skal gjøre så lite skade som mulig og ikke drepe dyr dersom de ikke angriper deg under et raid.

Dersom Eagleeye har angrepet basen deres og gjort unødvendig mye skade, så ta det opp med admin.

Jeg og Kro har gjort opp in-game og er venner.. admin trenger ikke å gripe inn :)

Dette er et gjentagende problem, vi prøvde å få til noe på serveren i noen uker men ble totalt raida hver gang vi logga ut.

Si fra når dere har satt opp en PVE på Hard. Liker best PVP men når det finnes så mange troll som det gjør tror jeg ikke det er mulig å få til uten whitelist. :)

Og til trollene som vet hvem de er, "jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffa"!

Virkelig? Har ikke opplevd noe av det der jeg på battlefield.no :p Eneste som har vært i nærheten av å prøvd seg var watchdog, og han lærte leksa ganske kjapt ^_^

Seriøst multi? :p hvor mange dyr klarte Watchdog og drepe fra oss? Hvor mye av basen ødela Watchdog? Hvor mye stjelte Watchdog fra oss? Ingenting? Han fikk lokka med seg en bronto ut i vannet som drukna :p

Så kan vi spørre oss, hvor mange ganger var dere og ødela basen til Watchdog? Hvor mye fikk dere med dere fra Watchdog? hvor mange dyr drepte dere hos Watchdog? ;) sånn som dette Utviklet seg er jeg imponert over at Watchdog fortsatt vil spille på servern :p

Heisann!

I natt ble vi disconnecta fra serveren, når vi kom inn igjen 10 min etter var serveren buffa x2 på gathering av materials.

Vil bare si meg sterkt uenig i dette og håper det kan bli skrudd tilbake til opprinnelig.. Dette blir for lett, og tok det opp i chat ingame og de fleste som var på var enig..

Håper dette kan bli fikset så fort som mulig, føler jeg jukser når jeg spiller nå

Det blei sånn etter en server update i natt, det skal ikke være satt på 2x gathering, jeg vil tru dette er det nye "utgangspungtet".

jeg har spillt på servere med 2x gathering og det er ikke helt det samme, får fortsatt mere på 2x gather servern enn det vi gjør på bf.no sin server, det er nok bare justert opp litt

Heisann!

Snakket me Mrurge igår på serveren etter updaten. Ja det var endret gathering å ble alt for lett. håper dette blir å endre på :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...