Daniel-

ARK: Survival Evolved

Recommended Posts

"As a man or woman stranded naked, freezing and starving on the shores of a mysterious island called ARK, use your skill and cunning to kill or tame & ride the leviathan dinosaurs and other primeval creatures roaming the land," a description reads. "Hunt, harvest resources, craft items, grow crops, research technologies, and build shelters to withstand the elements, while teaming up with or preying upon hundreds of other players to survive, dominate... and escape!"

Kommer på Steam i Juni, med planlagt release til PS4 og XONE senere.
Får håpe det ikke blir like elendig som The Stomping Land.

http://store.steampowered.com/app/346110/
http://playark.com

Kul setting, ser også ut som de har mye på plass. Håper virkelig disse klarer det bedre en folka bak Stomping Land :)

Moro. Blir enda bedre når de begynner å optimalisere spillet, noe de ikke har gjort enda.

Hvis de ikke mister motivasjonen på veien. De har vel allerede solgt de spillene de kan og når pengene tar slutt så kan det føles hardt å jobbe videre mot målet og vite at det ikke finnes et rødt øre når de er ferdige.

Synes i alle fall det virker sånn med andre early access spill. De selger meg ideen og jeg kjøper spillet, og når jeg har spilt den utrolige sandbox opplevelsen dems i 10 timer og har overlevd så går jeg lei. Mangel på innhold eller merkelig bugs, eller generelt lei av spillet allerede. Mens jeg venter på nytt innhold så kommer det et nytt fantastisk sandbox spill der jeg MÅ overleve. Da glemmer jeg fort at jeg betalte for det forrige fantastiske sandbox spillet der jeg MÅ overleve... Dette nye fantastiske sandbox spillet ser mye bedre ut, dessuten slipper jeg inn tidlig og kan være med å utvikle spillet der alle MÅ overleve....

Når alle disse spillene blir ferdig engang i fremtiden så har jeg veldig mye jeg MÅ spille og overleve

• Like 1

Kommet minst tre oppdateringer hver dag siden release så de har ikke mistet motivasjonen enda ihvertfall. Det er allerede ganske mye innhold og nå tror jeg de fokuserer på ytelse(noe som trengs).

Teama opp med HeadSpin i sted. T-rexen hadde ikke sjans :tafse:

Kjøpte spillet, men uff.... alle spiller på hver sin server da :( Må jo lage ny char på hver og en hvis jeg har lyst til å spille sammen med noen. Det var litt trist.

Syns spiller kjører så dårlig til at det ikke kan nytes slik det skal. Har ikke noe god PC lengre, i5 3570K og 670, but still...

Må kjøre alt på low/off før jeg får en spillbar FPS (25+) og da ser spillet trist ut.

Tenker jeg sparer spillet og opplevelsen til de har fått gjort noe med dette :)

i5 og 670..hahahaha.....Neida :p Men tror nesten det ikke betyr noe hvilken maskin du kjører på akkurat nå, de må optimalisere og forbedre. Skal det se rimelig greit ut med resulution scale osv så blir det jo et hakkete eventyr å forsøke slå ihjel en dino....samme hvor stor den er. Det hjelper sikkert med mindre ping i utgangspunktet, men allikevel.

De to Oslo serverne jeg så kjørte med over 100 spillere på 2 servere, og det var flere norske så det ut til. Kanskje vi burde hatt en Norway 01 der også :) Ved neste whipe så er det jo samme hvor man spiller igjen, men tipper at de 200 som spiller på Oslo serverne helst ikke bytter server med det første. RustNorge og noen andre også kjørte server så jeg. Hva skjede med DayzNorge?

Da var en norsk Battlefield.no server oppe på 79.161.157.131:7777

Servernavn: Battlefield.no

Slots: 70

PvP: Ja

Har ikke spillet selv tho, men støtter gjerne å hoste en server ett par mnd

Edited by Daniel-
  • Like 5

Er det noe spennende da? Er mappet stort, mye og utforske? Har bare sett noen streamere på YT og der ser det jo ut som det er kill rape at the Beach hele tida, litt kjipt :p

Syns det er stort og spennende. Er bare lvl 20 nå, og det er mye må gjøre dersom man vil komme langt i spillet og temme rex å spino etc! :)