Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
BcK

Daredevil

Recommended Posts

Fått sett de to første episodene og jeg er helfrelst!! Fy fader så awesome! Oldboy-style fight i gang ffs. :D

Blir maraton nå!

Netflix :wub:

Edit: Helsike for noen fight-scener! :D

Edit2: KINGPIN SMASH SKULL!!111 :grin:

Helsike så brutal til tider. Blod og faenskap, ikke no barnerating akkurat. Loving it!

Edited by BcK

Så de tre første episodene i går kveld og det falt i smak.

Ikke dårlig skuespill, tørre vitser og andre klisjeer som i visse andre "superhelt"-serier.

Liker de små nikka til resten av Marvel-universet. Avisklipp i bakgrunnen som snakker om Hulken som herja i Harlem osv.

Marvel-universet blir bare bedre og bedre og bedre :D

Man får liksom flere lag: Superheltene (Avengers-gruppen) som beskytter jorda/menneskeheten mot alskens rart, de "lavere" heltene (som Daredevil) som opererer direkte på gateplan med krim og snart kommer Doctor Strange (Benedict Cumberbatch i hovedrollen) som tar for seg det "overnaturlige". Og alt er i samme univers. Tilfredstillende :D

Edit: Da var alt sett. Glimrende! Herlig reveal av drakta, så badass ut :D Så var det the waiting game til sesong 2...

Edited by BcK

Kommer totalt tre Netflix/Marvel-serier. Neste er Marvel's A.K.A. Jessica Jones, deretter kommer Marvel's Luke Cage og til slutt Marvel's Iron Fist. Alle er helter i New York. Når alle 4 er "etablert" skal Netflix lage en mini-serie kalt The Defenders, som blir en team-up av alle 4 heltene.

Og de kommer seff til å flette det inn i MCU. Disney har også sagt at hvis Netflix-seriene blir godt mottatt kan det ligge spillefilmer i fremtiden.

Man blir jo faktisk litt svimmel når man tenker over hvor ekstremt svært MCU-greiene egentlig er :p

Bumper denne siden jeg akkurat fant en ganske nice nyhet:

The Punisher kommer til å være med i sesong 2! :D

Jon Bernthal (spilte Shane i Walking Dead) har rollen og jeg må si han passer perfekt.

The Punisher, for de som ikke vet, er R-rated all the way, så blir nok en god dose blodbad med han om bord :p

Bumper denne siden jeg akkurat fant en ganske nice nyhet:

The Punisher kommer til å være med i sesong 2! :D

Jon Bernthal (spilte Shane i Walking Dead) har rollen og jeg må si han passer perfekt.

The Punisher, for de som ikke vet, er R-rated all the way, så blir nok en god dose blodbad med han om bord :p

The Punisher blir ikke R-rated på TV.

Netflix er ikke TV, de kan dra den mye lenger. Noe de også gjorde med Daredevil. Daredevil hadde ikke vært halvparten så gritty hvis det var på TV.

The Punisher, som er en ren R-rated karakter, kan egentlig kun være hos Netflix siden de kan tillate betraktelig mer.

The Punisher betyr automatisk høy dose vold, det er det som er greia med han. Han sloss for rettferdighet, til enhver pris. Basically en psycho-vigilante

The Punisher :grin:

Når har jeg sagt at Netflix plutselig skal gjøre sesong 2 av Daredevil R-rated? Jeg sier at The Punisher er en R-rated karakter og dermed passer perfekt inn i Daredevil siden Netflix kan tillate langt mer enn TV-kanaler kan.

Filmen(e) er jo helt irrelevant i forhold til dette. Blir som å trekke frem Hulk-serien med Lou Ferrigno i sammenheng med Age of Ultron. Denne tråden er om serien Daredevil på Netflix og nyheten er at The Punisher kommer til sesong 2 og blir spilt av Jon Bernthal. Daredevil hadde flust med brutale øyeblikk, langt mer enn tv-kanalene noensinne kunne sluppet unna med og med skyhøy production value, og dermed vil serien være perfekt for en karakter som The Punisher. The Punisher er trolig en av de mest brutale (anti-)heltene noensinne laget og fortjener å bli adaptert på en god måte.

Daredevil er forøvrig rated til TV-MA: This program is specifically designed to be viewed by adults and therefore may be unsuitable for children under 17.

Det virker nesten som du tror jeg, helt randomly, begynner å bable om en imaginær Punisher-film i en tråd om Daredevil :p

Første offisielle trailer til sesong 2:

Gleder meg så syyyyykt mye :w00t:

Siste trailer før sesong 2 kommer på fredag:

blir massiv binge watching på meg ihvertfall :p

So good! So, so good! :D

Punisher er EPIC! Jon Bernthal :wub:

Helt sinnsyk trappe-fight. Som den single take gang-fighten i sesong en, bare vertikalt. Helt rått!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...