Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Dousiejr

Admin spawner kjøretøy, kjører rundt å dreper freshspawns på fylla/ ki

Recommended Posts

Hei, Overpoch norway 01. natt til søndag logger admin på etter en tur på byen flyr et chopper å dreper ( meg ) når jeg skal få pick up etter det spawner han ve siden av meg ber meg gå inn i en flonka ny hummer å kjøærer bort til kompisen å dreper meg igjen. En halvtime etterpå kjører dem rundt å farmer freshspawns helt til han logger av.

Natt til Mandag: Får beskjed om admin reset etter 2 timer oppetid på serveren vi parkerer chopperet å løper i skaukanten for å logge ut.. logger på igjen rett etter reset å blir skutt helt plutselig ut av det blå mens en jeg teama opp med på skype har blitt rollbacka tilbake til skalisty.. den siste personen som var teama opp med oss løper til murderboarden å ser ikke noe kill... admin ignorerer spørsmålet mitt om hvem som drepte meg.

admins bruker også fakenick A.k.A Umulius etter navnene sine.

hvem drepte meg?

Hei!

Det var, som vi sa til deg ingame gjentatte ganger, ikke en admin som drepte deg i sted.

"PHIT: B 1-3-A:1 (Dousiejr) REMOTE was hit by B 1-1-C:1 (Jocke) REMOTE with DMR from 89.7426m with 1.34466 dmg"

Det var Jocke som drepte deg med DMR.

Killboarden er dessverre litt bugga og viser ikke alle killsa, men det er noe vi håper å få fikset snart.

Admins har også lov til å fakenicke hvis de f.eks skal gå inkognito.

Mvh,

Daniel

Hovedadmin DayZ

Battlefield.no

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...