Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
JR

Bloodborne!

Recommended Posts

Tjohoo folkens, noen her inne som koser seg med Bloodborne? Er selv rimelig hekta, selv om det er ganske så forenklet i forhold til Demon's Souls og Dark Souls-spillene...men er fortsatt moro. Blir dessverre overraskende lett hvis man lager riktig karakter, men som sagt...veldig underholdende:D

Min karakter er nå lvl 85 og jeg har kun siste boss igjen. Og det har gått i cane og topphatt hele spillet...man er da en gentleman :-D

Tja...det har mye variasjon i seg og det som er av våpen er mer interessant enn hva som var i DS2, selv om det kun er 10-15 å velge imellom. Men ja, det er for lett, i hvert fall hvis du lager "riktig" karakter ifra starten av...noe da tilsynelatende jeg gjorde.

Jeg er ferdig med tredje boss og synes det er piss vanskelig. Vanlige mobs var hardere i DS men her er det mye rart som foregår. Steder jeg har farmet får plutselig Death Dealers som frakter meg til en annen verden når jeg dør. Insane kraftige npc'er som dreper meg på ett slag omtrent.

Så sliter jeg litt med det å vite hvor i huleste man skal gå til tider, men jeg liker spillet veldig godt. Settingen er ikke helt min ting, gotisk engelsk type stilart. :p Elsket derimot Dark Souls 2 der, men absolutt et bra spill jeg kommer til å bruke mye tid på og "frustrasjon".

Spillets siste 13 bosser eller deromkring tok jeg på første forsøk. Rundet spillet på lvl 105,med skillpoints fordelt: 60 i helse, 30 i endurance og 35 i skill. Threaded Cane brukt hele veien igjennom. Ble alt for lett med såpass mye helse, det reddet meg gang på gang.