Krigsforbryter 624 Report post Posted March 19, 2015 Hei Kan legge inn logg fra mitt siste prosjekt, HTPC Planen er å gjenbruke mest mulig av gammel HW for å holde kostnadene nede. Pr nå er de eneste kostnadene jeg ser for meg å måtte bruke er kabinettet og en vifte. Det ble stopp i går fordi kablene på strømforsyninga var for korte så må bruke en annen en. Noen bilder hittil Der strandet det når strømforsyninga ikke passa, kommer med mer Update: 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 19, 2015 herlig! liker prosjekter :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted March 21, 2015 Hva er en HTPC? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted March 21, 2015 PC for å bruke på TVn, enten som film avspiller eller i stedet for en console. Min vil bli utstyrt med ett HD6970 så den vil gjøre det greit som console også Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted March 31, 2015 Da er jeg ferdig med den, Kjører nå Win7, Plex Home Theater og Steam Big Picture på den. Har såvidt testet med streaming over nettverket på steam og det virker lovende og la spillPCn gjøre hele jobben mens HTPCn kun viser bildet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 31, 2015 Skal gjøre akkurat på en prikk det samme, når jeg får oppgradet skjermkortet. Eneste som fortsatt irriterer som faen er at plex ikke greier å broadcaste subtitles på det som spiller av på tven direkte fra plex på pc. Har enda ikke løst den greia. Hvis jeg derimot kjører plex fra mobilen og henter filen direkte fra NASen, så funker det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 1, 2015 Har et eller to 6970 kort liggende og støve om du trenger mere futt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted April 1, 2015 Har 2 fra før jeg ;-) Der ett av de ligger i å støver siden R290X har tatt over Quote Share this post Link to post Share on other sites